La meva llista de blogs

dijous, 27 de juliol del 2006

Un RR country

Tinc a les meves mans tot el material per a continuar el RR de l'Ana. Aquesta noia ha cuidat fins al més mínim detall. A banda del gràfic i la tela també ens facilita els fils, que venen molt ben ordenats i tallats en una paleta preciosa. Ja ens va mostrar el magnífic fold-out que havia preparat per a les nostres anotacions. La Gemma ha escrit unes paraules molt maques. Mireu si pensa en tot que fins i tot ha inclós un paquetet d'agulles!! Ahhh i no desvetllo tot el contingut per a que totes les participants es sorprenguin amb l'obertura del paquet.
Ara em resta mimar-lo com han fet elles dues, perquè cada vegada més veig que aquesta és una activitat molt especial, no és un simple brodat.

Tengo en mis manos todo el material para continuar con el RR de Ana. Esta chica ha cuidado hasta el más mínimo detalle. A parte del gráfico también nos ha hecho llegar los hilos, que vienen muy bien ordenados y cortados en una paleta preciosa. Ya nos mostró ella misma el magnífico fold-out que había confeccionado para nuestras anotaciones. Gemma ha escrito unas bellas palabras. Mirad si piensa en todo que incluso nos facilita un paquete de agujas!!! Ahhh y no desvelo todo el contenido para que el resto de participantes se sorprendan del mismo modo con la apertura del paquete.
Simplemente me queda mimar la tela como han hecho ambas, porque cada vez soy más consciente que ésta es una actividad muy especial y no un simple bordado.

5 comentaris:

Loló ha dit...

Es que Ana es especial...Y el diseño es una belleza.....Ya deseo tenerlo en mis manos...

Lolò

Anònim ha dit...

Qué bònic sembla aquest RR, al menys el brodat que ja es pot veure ho es!

Anònim ha dit...

... qué xulo !!!!, ja tinc ganes de veure la teva emprempta sobre la tela !!!

Cristina ha dit...

Anita mec-mec es tan cuidadosa y detallista... me encanta y la sigo con pasión.

Anònim ha dit...

it's very beautiful.....