La meva llista de blogs

dilluns, 20 de novembre del 2006

ding dong

Ja tinc els gràfics que vaig adquirir amb el bonus que em va regalar la Mayté. Últimament són moltes les amigues màgiques que estan immerses en un SAL, o brodant sampler o dissenys d'estil quacker. I de tant veure aquest tipus de brodats, que abans no em deien gaire cosa, m'han acabat agradant. Així que m'he decantat per adquirir els següents:

- Autum Bouquet de Blackbird Designs
-
Lletres K i M de M Designs
-
Button Heart Sampler de Homespun Elegance
-
May our handworks fullfill our hearts' desires de Homespun Elegance

He fet bona tria, oi??? Mayté, gràcies de nou per la teva generositat. Brodar aquests dissenys serà molt especial.


Ya tengo los gráficos que adquirí con el bono que me regaló Mayté. Últimamente son muchas las amigas mágicas que están en proyectos de SAL, o bordando un sampler o con diseños de estilo quacker. Y de ver tanto este tipo de bordados, que antes no me llamaban la atención, me han acabado gustando. Así que me he decantado por adquirir los siguientes:

- Autum Bouquet de Blackbird Designs
- Letras K y M de M Designs
- Button Heart Sampler de Homespun Elegance
- May our handworks fullfill our hearts' desires de Homespun Elegance

He escogido bien, verdad??
Mayté gracias de nuevo por tu generosidad. Bordar estos diseños será enormemente especial.

4 comentaris:

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Laura, has escogido unos diseños muy bonitos. Tu elección ha sido muy acertada para empezar con los diseños Quaker.

Espero que los disfrutes muchísimo!!

Cariños :)

Bea ha dit...

A mi em passa igual. Els dissenys quaker no m'atraien molt, però ara em comencen a agradar alguns samplers, como ara el s de Ink Circles. qu e no sé exactament si són quakers, pero potser algun dia m'animo i començo algun sampler.

nela ha dit...

Felicidadessss, que paso con el examen, me tienes en ascuas?¿?

Anònim ha dit...

Ostres, en tens per alguns dies de feina :-)