La meva llista de blocs

divendres, 17 de novembre de 2006

sachets de tardor / sachets de otoño

Entre unes coses i altres, he tingut una mica abandonat el blog pel que fa a treballs. Espero posar-me al dia ràpidament. Avui us ensenyo com van acabar unes lletres que vaig brodar ja fa setmanes. Estan decorant el sabater que hi ha a l'entrada de casa. Crec que el disseny és molt de tardor. La meva intenció és anar fent un parell de sachets per a cada estació.

Entre pitos y flautas, he tenido el blog un poco abandonado por lo que a trabajos de refiere. Espero ponerme al día rápidamente. Hoy os enseño como acabaron unas letras que bordé semanas atrás. Están decorando el zapatero que hay en la entrada de mi casa. Creo que el diseño es bastante otoñal. Mi intención es confeccionar un par de bolsitas perfumadas para cada estación.

8 comentaris:

Victoria ha dit...

Ya sabes que me encantan. ¿que tela has utilizado laura? Tengo en la cabeza copiartelos y hacer algo parecido para guardar las bolsitas de alcanfor.

laura ha dit...

Victoria ponte en contacto conmigo a través de: lauragldl@gmail.com

Mayté ha dit...

Muy bonitos!!! me encanta el color. :)

Cristina ha dit...

Laura, me alegro de ver de nuevo tus trabajos. Yo tengo muchas ganas de hacer bolsitas para rellenarlas de lavanda, me has dado una buena idea.

anni ha dit...

que bonitas, saben donde puedo conseguir lavda aqui en mexico?

Alma Veronica ha dit...

Laura te quedaron muy bonitas, me gusto el tono de las letras.

Sara ha dit...

Molt bona ideia!! I a més pots canviar lo que poses dins de les bossetes segons l'estació també. L'altra día vaig comprar un pot pourri "olors de Nadal" mmmmm

Ana ha dit...

Buenos diassssss:

Mira que me gusta esta telita de cuadritos, si señora felicidades por tus saquitos ;-)

¿Sabemos algo ya de los resultados? ya nos contarás ;-)

Una de besicos regordicos