La meva llista de blogs

divendres, 1 de desembre del 2006

Nadal / Navidad

Avui 1 desembre al vespre quedarà oficialment inaugurat el Nadal a Salou amb la posada en marxa de la il·luminació al carrer. No obstant, ja fa dies que els aparadors dels comerços llueixen els seus millors ornament per fer-nos veure que s'acosten les dates màximes del consumisme. I no és una crítica, però és que enguany amb el novembre tan calorós que hem tingut, se m'ha fet molt estrany passejar amb màniga curta i veure tot de pares noels, ninots de neu, estrelles... Això sí, n'hi ha que s'han lluït al màxim, sobretot una turroneria que cada any competeix amb ella mateixa per fer l'aparador més espectacular, com a mínim a mi m'ho sembla. Crec que abans a Tarragona hi havia una mica més de seny i els llums s'encenien la setmana del pont. Tot s'avança!


Hoy 1 de diciembre por la tarde quedará oficialmente inaugurada la Navidad en Salou con la puesta en marcha de las luces en la calle. No obstante, desde hace días ya, los escaparates de los comercios lucen sus mejores adornos para recordarnos que se acercan las fechas de máximo consumismo. Y esto no es una crítica, pero es que con el noviembre tan caluroso que hemos tenido, se me hace muy raro pasear en manga corta y ver papas noeles, muñecos de nieve, estrellas... Eso sí, hay quien se ha esmerado al máximo. Hay una turronería que cada año compite consigo misma para montar el escaparate más espectacular. Al menos a mí me lo parece. En Tarragona teníamos un poco más de sentido común, creo, y la iluminación no se encendía hasta el puente. Todo se adelanta.

6 comentaris:

nela ha dit...

bueno aca se pone antes de la feria de nuestra virgen es decir el 1 ero de noviemvbre con desfile y parranada... y las ventas de navidad empiezan en septiembre, sera por que nosotros somos chacharacheros

laura ha dit...

eso sí que es adelantarse, jajaja.

Anni Rios ha dit...

wow, gracias por mostrarnos, aca apenas empiesa toda la borulla.

Anònim ha dit...

Molt maco l'aparador!
però si es passen, aviat començaran a decorar a l'octubre... i la màgia de Nadal s'acaba perdent...

Carol ha dit...

Laura,

quina gràcia veure el teu post. he estiuejat tota la vida a Salou!! De quin aparador és la foto?

Aysezhu ha dit...

Muy bonito el escaparate, es verdad que se han esmerado.

Yo también tengo la sensación de que cada año empezamos antes con las fiestas, pero no por ellas, sino por el consumo que traen. De todas maneras, yo soy una de las locas a las que estas fechas les encantan, y estoy loquita por empezar. :-)