La meva llista de blogs

dijous, 25 de gener del 2007

Quaker sampler

Quaker sampler o com aconseguir un brodat utilitzant únicament 5 colors diferents. Aquest és el meu primer projecte del 2007. L'objectiu principal és acabar el FWP, però com sé que aquest brodat potser m'ocupa la totalitat de l'any i no vull que sigui l'únic, he començat el Quaker sampler que en breu estarà enllestit. Estic seguint les instruccions que marca el disseny i utilitzant els fils Weeks Dye Works i Gentle Arts no m'acaben de convèncer, es recargolen molt i es van desfent una mica si els tallo massa llargs. A veure si en la propera actualització del blog us el mostro acabat.

Quaker sampler o como conseguir un bordado utilizando únicamente 5 colores distintos. Éste es mi primer proyecto para el 2007. El objectivo principal es acabar el FWP, pero como sé que este bordado quizás me tenga ocupada la totalidad del año y no quiero que sea el único, he iniciado el Quaker sampler que en breve estará listo. Estoy siguiendo las instrucciones que marca el diseño y utilizando los hilos Weeks Dye Works y Gentle Arts y no me acaban de satisfacer, se enrollan mucho y las hebras se desgastan si las corto un poco largas. A ver si en la próxima actualización del blog os muestro la labor concluida.

9 comentaris:

Carla ha dit...

Laura te esta quedando hermoso...me encanta ese diseño:)

Anònim ha dit...

Aquest quaker m'encanta!
(i el teu porta fils també!)

Anònim ha dit...

... és el que tenen aquests fils tintats naturals i poc merceritzats, que es fan malbé de seguida. Hi ha com una mena d'ungüent que s'aplica al fil perque sigui m´s suau, no sé que tal funciona....
El que sí que tenen és que les tonalitats acostumen a ser meravelloses.
A mi m'encanta. També el tinc en la llista d'objectius 2007....

Anònim ha dit...

Laura los colores son preciosos, esos no los hay en hilos DMC normales???????

Lolita Blahnik ha dit...

Parece bonito, pero no lo veo claro, esperare a que publiques fotos del bordado finalizado.

Keka Guillén ha dit...

Laura, te está quedando precioso. Es un diseño que me gusta muchísimo, lo tengo en mi Wish list.

laura ha dit...

Sara el portafils va ser un regalet d'una amiga crazy crazy. El va enviar amb el seu RR i no vaig dir res per tal que la resta de noies tinguessin també la seva sorpresa.
I tens raó és fantàstic!!

Sílvia l'acondicionador de fils pot ser una bona idea. Com a mínim amb els fils de rayon de DMC vaig aconseguir domesticar-los una mica. No obstant, s'ha d'anar amb compte amb ells, perquè són uns fils molt delicats. Però és clar, l'efecte dels tintats a mà no el tenen els DMC i val la pena.
Per cert, molt interessant el teu article sobre els quaker, l'he de llegir amb calma.

Chus, sí en el patrón te da la conversión para bordar el diseño con los hilos DMC. Pero mejor bordar con los WDW y los GA, tienen tonalidades distintas en la misma hebra. Eso lo hace el estar teñidos a mano. Y claro por 5 hilos no nos vamos a arruinar, jajaja.

Keka, lánzate a él que es precioso, la foto no hace justicia al diseño.

Carla, Lolita, pronto os lo muestro terminado del todo. Queda ya poco.

A todas, gracias por vuestras palabras.

Ana ha dit...

Es un diseño precioso, me parece que como sigais haciendo cosas estilo Quaker me veo un día de estos haciendo alguno como el 6 mains ;)
Pues sí ahora mismo empiezo a hace rlos exámenes, por lo menos no voy a ir deprimada por no haberme sacado el carnet!! jejej ya tengo un incauto jejej mi novio me está dejando el coche, pero estoy peleada con su embrague jejej nos estamos conociendo poco a poco

Aysezhu ha dit...

Es un diseño precioso, y aunque sólo sean cinco hilos, la combinación es genial.