La meva llista de blogs

dijous, 11 de gener del 2007

RR de Mariela

Uffff, què n'ha estat de difícil poder brodar la meva assignació en el RR de la Mariela!!! Tota una odissea!!! La primera dificultat trobada fou que en la tela no hi havia l'espai suficient per a les 6 nines, així que la meva havia de ser brodada en un pedaç extra. Teòricament aquest pedaç havia d'arribar amb el meu RR (però aquest segueix el seu viatge), però per tal d'agilitzar-ho tot una mica, em vaig oferir a aportar jo mateixa aquest pedaç. Tot i comprobar que les dues teles tenien el mateix count, no era així, ja que la tela original té les x més altes que amples, mentre en la meva les x medeixen el mateix tant de llarg com d'ample. Però és clar, quan me'n vaig adonar ja era massa tard. I des d'aquí vull agrair la Mariela que hagi acceptat la sisena nina tal i com li he enviat; sembla la germana petita de les altres cinc, totes elles altes i estilitzades!!No sé quin serà l'acabat final que li donarà al seu RR, però espero que ho pugui solucionar.
Sens dubte, en aquest RR la Mariela i jo ens hem comunicat moltíssim, mails i més mails per veure com solucionaven l'assumpte. I si afegim que el vaig acabar de brodar per la vigília de Nadal, té per mi un significat especial, desitjo que també el tingui per ella.
Totes les fotos aquí.


¡¡¡Ufff que difícil ha sido poder bordar mi asignación en el RR de Mariela!! ¡Toda una Odisea! En la tela no había espacio suficiente para las seis muñecas country, he ahí la primera dificultad. Teóricamente el pedazo extra tenía que llegar con mi RR (pero éste sigue su viaje), pero para agilizarlo todo opté por aportar yo un pedazo de tela aída. Y a pesar de comprobar que ambas telas tenían el mismo count, no era así, ya que la tela original tiene las x más altas que anchas, mientras que en la mía miden lo mismp de largo que de ancho. Pero claro me percaté de ello cuando ya era demasiado tarde. Y desde aquí quiero agradecer a Mariela que haya aceptado la sexta muñequita tal y como se la he enviado. Parece la hermana pequeña de las otras 5, todas ellas altas y estilizadas!! Desconozco cual será su acabado final, pero espero que se pueda solucoonar.
Sin duda, en este RR ha habido mucha comunicación, mails yendo y viniendo para solucionar el asunto. Y si le añadimos que he dado las últimas puntadas en la víspera de Navidad, tiene un significado especial, que espero también tenga cuando llegue a Rosario.
Todas las fotos aquí.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Je je, m'encanta la teva! Sembla la germaneta petita!

Anònim ha dit...

lovely!!!! it must be long to stich!

Anni Rios ha dit...

se mira todo muy lindo, asi que valio la pena todas las dificultades que pasaste.

Anònim ha dit...

Mi hermana que es pequeñita siempre dice que no hay que discriminar a los pequeños.
Están preciosas