La meva llista de blogs

dimecres, 17 de gener del 2007

Secrets / secretos

Recollint el testimoni de la Sara, us paso a explicar 5 secrets, que deixaran de ser-ho.

1. A l'hivern em fa molta mandra depilar-me, molta molta mandra, però tot i això s'ha de fer.
2. Sóc tafanera de mena, quan anava en autobús no podia deixar d'escoltar les converses de la gent.
3. M'encanta la xocolata i també la menjo d'amagat.
4. Quan estic sola a casa i asseguda al sofà, deixo que la Sira pugi al meu costat.
5. Tot i que semblo molt dura, en el fons sóc més tova que...


Recogiendo el testigo de Sara, os paso a explicar 5 secretillos, que dejan ya de serlo.

1. En invierno me da mucha pereza tenerme que depilar, pero a pesar de la pereza, hay que hacerlo.
2. Soy cotilla por naturaleza, cuando cogía el autobús no podía dejar de escuchar las conversaciones del resto de pasajeros.
3. Me encanta el chocolate y a veces lo como a escondidas.
4. Cuando estoy sola en casa, permito que Sira suba en el sofá y se recueste a mi lado.
5. Y aunque parezca una persona muy muy dura, en el fondo soy más blanda que...

Y ahora le mando la tarea de descubrirnos algunos de sus secretillos a Ana, Nela, Gemma, Lolita, Mayté y en definitiva, a cualquiera que quiera perder cinco minutos con esto.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja! No ets l'única per la depilació!!
A l'hivern, jo només ho faig fins als genolls :-)
No hi ha res com un gos calentonet al costat teu al sofà (sobretot a l'hivern)... bueno si hi ha algo millor: els nens! Però no s'estàn tanta estona...

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Pues ya mismo voy a mi blog y cuento 5 de mis secretos, jejejje. Muy divertido esto :)

Lolita Blahnik ha dit...

ahora te cuento en mi blog lo que a mi me da mucha pereza en invierno!!

Aysezhu ha dit...

Ya he hecho los deberes, jeje