La meva llista de blocs

dilluns, 2 de juliol de 2007

de tot i res / de todo y nada

Tinc massa projectes començats i pocs d'acabats. Hauria de programar-me'ls per dur-ho tot més controlat, però aleshores seria tot massa planificat, i en les labors, no m'agrada planificar els passos. Així que a dia d'avui tinc tres noves labors iniciades, a banda, és clar, del arxianomenat FWP, que no el tornaré a agafar fins que pugui montar el bastidor en condicions; els astrocats i la colxa ràpida. I per si això m'era poca cosa, apa em vaig apuntar a l'intercanvi de guarda-agulles organitzat per l'Ana i al curs de hardanger de la Nela i la Loló. I per rematar-ho tot, he començat un accessori del Victoria's Quaker de AMAP. Així que massa projectes i poc temps.
Des d'aquí demano disculpes a la meva companya d'intercanvi. Demà mateix sortirà el llibre guarda-agulles.
Ho sé, molt tard. Pel que fa al curs de hardanger vaig per la classe 2, encara em queden alguns motius per acabar i ja les meves companyes s'han animat amb les tissores. Sort que hi haurà una aturada i l'aprofitaré per posar-me al dia. Així que abans d'embarcar-me en cap altre projecte, hauré de començar a finiquitar els pendents. He dit!!!


Tengo demasiados proyectos iniciados y pocos terminados. Debería programarme las actividades y tenerlo así todo más controlado, pero entonces todo estaría demasiado planificado y en las labores me gusta ir más por libre. Así que a día de hoy tengo tres nuevas labores empezadas, a parte, claro está, del archiconocido FWP, que no podré retomar hasta tener de nuevo el bastidor montado; los astrocats y la colcha rápida. Y por si esto me parecía poca cosa, me apunté al intercambio de guarda-agujas organizado por Ana y curso de hardanger de Nela y Loló. Y como colofón he empezado uno de los accesorios del Victoria's Quaker de AMAP. Por lo tanto, muchos proyectos y poco tiempo.
Desde aquí pido disculpas a mi compañera de intercambio. Mañana mismo saldrá el paquete hacia su destino. Lo lamento, un poco tarde, ya lo sé. En cuanto al curso de hardanger, pues también ando retrasada. Estoy en la clase 2 con algunos motivos por bordar pendientes y mis compañeras ya están animadas con las tijeras. Suerte que habrá un pequeño parón y lo aprovecharé para ponerme al día, o eso espero. Así que antes de embarcarme en algún otro proyecto nuevo, debo finiquitar los pendientes. He dicho!!

4 comentaris:

Nivaira ha dit...

.... aquesta sentència te la recordaré, en pots estar segura , ja,ja, ja !!!!

anni ha dit...

jejeje, estamos en la misma situacion, no te olvides de eneseñarnos lo que salga de esas manitas.

Laura ha dit...

Hola tocaya!, los perros son muy inteligentes, es verdad. Lira no deja de aprender palabras, y eso que tiene ya diez añitos. PEro entiende un montón de cosas. Pon una foto de tu perrita anda. besos

laura ha dit...

No te preocupes Laura, ya tomaré una foto en que esté limpita y la publico.