La meva llista de blogs

dimarts, 25 de setembre del 2007

FWP


Què relaxades i amenes són les tardes dedicades al FWP! Com descriu la Cristina en la seva darrera entrada, a vegades experimento una sensació agredolça amb certes labors. I aquesta n'és una. Per una banda tinc ganes de veure-la acabada, emmarcada i penjada de la paret de la seva destinatària; però per una altra banda, a mesura que veig que el moment s'acosta m'entra una mena tristor. Us succeeix a vosaltres?

¡Qué relajadas y amenas me resultan las tardes dedicadas al FWP! Como describe Cristina en su última entrada, a veces experimento una sensación agridulce con ciertas labores. Y ésta es una de ellas. En cierto modo tengo ganas de terminarla, enmarcarla y colgarla de la pared de su destinataria; pero a la vez a medida que veo que se acerca ese momento me entra una especie de tristeza. ¿Os sucede a vosotras?

20 comentaris:

Carla ha dit...

Si me pasa, especialmente si me ha llevado varios meses terminarla...raro, no?

Anni Rios ha dit...

a mi si me ha pasado, oye te esta quedando super genial....ay mi Acapulquito lindo todo me recuerda donde vivo jajajajaja, besotes.

Bea ha dit...

Em passa exactament el mateix. Sobretot quan veus que vas acabant.

Auxi ha dit...

No me extraña, es que con el trabajazo que tiene, eres muy generosa.

Unknown ha dit...

Que pasada, parece que se vaya a salir de la tela.
Chus

agus ha dit...

M'agrada moltissim, te esta quedant molt bonico, i ja et quede molt poquet per acabar,no estiguis trista per que s'acaba, estiguis contenta per que començaràs algo nou.... per cert em pareix molt refrescant.

Molts besets, i molts ànims i que ningú passe per damunt teu, ja que tu ets millor.

Anònim ha dit...

... sí, és una sensació agre-dolça; per una banda, ganes d'acabar-lo i per l'altra, la tristesa de no veure'l més muntat en el bastidor. Pensa que, un cop acabat, farà molt feliç a la persona per qui has fet aquest quadre i,.... ja estàs pensant quelcom nou ????.
Respecte al post anterior.... endavant i molta força !!!

laura ha dit...

Pues es una sensación muy comnún, verdad?? Tengo ganas de terminarlo sí y sé que mi madre será muy feliz contemplando ese pedacito de playa en su dormitorio. Y uffff si hay proyectos y telas para ser montados en el bastidor!!! Necesitaría 7 vidas como los gatos para poder bordarlos todos.

MªÀngels ha dit...

Si que passa, i amb els treballs amb que més disfrutes, més tristor t'entra d'acabar-los.

Realment, entenc que et relaxi aquest que estàs fent, sembla que puguis sentir les oles com trenquen a la platja!!!!

Olivia_p ha dit...

wow es preciosa, pero la única tristeza que sentíria yo es que no fuese para mi, jeje, la cara de alegría a veces compensa ;)

Cristina ha dit...

.... pues si que vas a echar de menos esta labor cuando la termines, se ha convertido en tu compañera de viaje, que no en un UFO. Ánimo, que falta poco !!! ¿ Dices que es para regalarla ?

Karyne ha dit...

Si... es cierto lo que dices.... aunque sabeindo que lo tendrá alguien que quieres es menos la nostalgia... Bss, karyne

Ricardo Astrauskas ha dit...

Huyyy que bonitoo

caritomenvi ha dit...

Laurita
Es sencillamente precioso, y ya falta tan poco, ánimo, ese diseño es muy bello, las formas y los colores y te está quedando estupendo el bordado, parece vivio
Besitos
CaritoM.

Montse ha dit...

Jo començo la labor, vaig poquet a
poquet i arriva un moment que decideixo que la he de acabar i quan li veig el final, si que me entra la pena... per`sempre procuro tenir altres coses començades.
Anims.

Alma_vcg ha dit...

Ya casi lo terminas!!!

Ya lo he dicho anteriormente me gusta mucho este diseño y te esta quedando muy bonito, ánimo a darle las últimas puntadas!!

Lolita Blahnik ha dit...

Si! a veces quiero terminar una labor pero ya y cuando la acabo digo, jo! que pena haria otro igual !

Silvia F.Keros ha dit...

A mi también me daría pena acabar la labor,y mucho más si no es para mi.... te está quedando precioso. Espero que la destinataria, lo aprecie como es debido!!

Anònim ha dit...

Aixó em passa amb les grans labors com aquesta, es per aixó que no en faig gaires ;-)
Però enhorabona, perque es una feinada lo que estàs fent! Ja et queda poc!

nela ha dit...

BRAVOOOOOOOOOOOOOOO falta poco... si te apresuras sera regalo de navidad para tu mamiiiii bravooooooooooooo y para seguir el GK de elena... para unossssss ya se la jubilcion... ayyyy no Laurit no es masocaaa.. no Elena mira que ella aun le faltan chorocherisimos gatossss