La meva llista de blogs

dimecres, 28 de novembre del 2007

Nadal


En un tres i no res encendran els llums de nadal a la meva ciutat. Em consta que en alguns indrets ja ho han fet. Jo em vaig contagiant de l'esperit nadalenc amb aquest brodat, que portava encapçalant la llista de futuribles des del nadal del 2005. Amb paciència tot arriba, fins i tot, el temps per dedicar als nous projectes. Com que vaig adquirir el kit, no he hagut de comprar els materials. Brodat en 2x2 sobre un lli ct 32 en color "raw" o natural, amb fils Crescent Colours. El degradat dels fils em resulta curiós alhora que m'inquieta, perquè desconec si s'ha de brodar com sempre o tenint molt present l'efecte que provoca el canvi de color. Miro la foto del brodat que apareix al kit i les tonalitats vermelles del vestit em semblen diferents.

En breve se encenderán las luces navideñas en mi ciudad. Me consta que en otros lugares ya lo han hecho. Mientras en mi casa me voy contagiando del espíritu navideño con este bordado, que estaba en mi lista de futuribles como nº1 desde la navidad del 2005. Con paciencia todo llega, incluso el tiempo para dedicar a los nuevos proyectos. Como adquirí el kit, no he tenido que comprar los materiales. Bordado en 2x2 sobre un lino en color "raw" o natural, con los hilos Crescent Colours. El degradado de los hilos me resulta curioso a la vez que inquietante, puesto que desconozco si he de bordar con ellos como con los hilos DMC o por el contrario debo tener muy presente el efecto que provoca el cambio de color cada vez que bordo una cruz- Miro la foto del bordado que aparece en el kit y las tonalidades rojizas del vestido me parecen muy distintas.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

Les fotos sovint no queden igual, per la impresió. Si t'agrada com està quedant, cap problema. Sino també pots fer un canvi de fil.
Aquí, algún carrer ja té les llums enceses, no sé si per error o que

Anònim ha dit...

... com que els Crescents són tintats a mà, qualsevol efecte és possible.... però a mi m'agrada molt com està quedant. A +, després de que puc comprovar en directe la qualitat dels teus brodats.... segur que et quedarà espectacular !!!

Ana Salom ha dit...

Jo quan brodo amb degradats, ho faig punt per punt, perque aquest es vegi bé, no si aixó et pot ajudar... Tabé procuro agafar a la enfilada una secció sencera del degradat, així quan camvies, et trobes en el mateix punt del degradat i no es veuen camvis grans.

agus ha dit...

Quina cucada de brodat!!! te esta quedant preciós i com diu Sílvia qualsevol efecte amb els fils es possible ... m'agrade molt la fada de Nadal...

B7S, Agus

Silvia F.Keros ha dit...

Nena! T'està quedant preciós!! Jo també opino com la Sara: les impresions no sempre coincideixen amb la realitat! Estic desitjant veure'l acabat.

Petonets!

Alma_vcg ha dit...

Animo, ánimo que falta poco para adornar las casas de Navidad y este bordado lo tienes que lucir.

Saludos

Anne Marie ha dit...

Que bonito te esta quedando!

Anònim ha dit...

Alaaaaaa.... es uno de esos cuadros que haría si tuviese tiempo... es tannnnnn bonitoooooo.... Cuando lo acabes, ¿me podrías decir aprox cuantas horas le has dedicado?
En cuanto al efecto del color... nunca los resultados son como en la foto, eso pasa muchas veces. Hay veces incluso que los amarillos resultan ser verdes, o al revés. Pero si a ti te gusta, ¿qué más da?

Elena-Zaragoza

nela ha dit...

a mi me gusta... asi que daleeeeeeeeeeeeeeeeee daleeeeeeeeeee que ya ese seria otro y no me has contado que paso con el d tu mami??¡?

laura ha dit...

Elena, no llevo calculadas las horas empleadas hasta el momento en el bordado. Lo inicié el 1 de noviembre. Si te puedo decir que no es difícil de bordar, los hilos no son muchos, por lo que no hay muchos cambios de color. Bueno a eso ayuda el hecho que los hilos sean matizados. Además el tamaño del diseño no es como el del resto de Mirabilias. Ya te diré exactamente la altura y el ancho.

Neeela, el FWP será de mi madre el día de su cumple, el 5 de enero. Aprovecharé el viernes para llevarlo a enmarcar.

Carla ha dit...

esta hada navideña te esta quedando hermosa!