La meva llista de blogs

dimecres, 19 de març del 2008

"reaproveching"


Em va agradar el terme que va crear la Sílvia per anomenar l'aprofitament de materials i n'he fet ús, del concepte i del significat. Estic cansada de les restes de materials, per això he començat a donar-los sortida, encara que costarà acabar els fils de projectes ja finalitzats. Hi ha fils, els DMC, que tornen a la seva bossa. Però no sé què fer-ne d'aquells comprats per a un determinat disseny i que no formen part de cap col·lecció, com els Crescent Colours. Així que només m'ha calgut aquesta excusa per a brodar una inicial utilitzant el color Bing Cherry del kit de mirabilia Christmas Elf Fairy. I vosaltres què en feu d'allò que us sobra???

Me gustó el término creado por Sílvia para designar el aprovechamiento de materiales y he hecho uso de él, del concepto y de su significado. Estoy cansada de los restos de materiales, por eso he empezado a darles salida, aunque costará acabar con los hilos de proyectos ya concluidos. Con los DMC no hay problema, vuelven a su bolsa. Pero no sé que hacer con aquellos comprados especialmente para un determinado proyecto y que no forman parte de ninguna colección, como los Crescent Colours. Así que simplemente este hecho me ha servido de excusa pra bordar una inicial, usando el color0 Bing Cherry del kit de mirabilia Christmas Elf Fairy. ¿Y vosotras qué hacéis con todo lo que os sobra???

11 comentaris:

Carla ha dit...

me parece una idea genial en usarlos en proyectos pequeños! Me encanta la tela que has usado...también era un pequeño retazo que te sobro de alguna labor??

Cristina ha dit...

Yo particularmente no tiro nada, por muy pequeño que sea el trozo de tela, por ejemplo. Ahora que se me ha dado por hacer cosas pequeñas (me refiero a accesorios en general) cualquier trocito vale.

laura ha dit...

No Carla la tela no es un resto, los hilos sí.

Anònim ha dit...

.... jo tampoc tiro res.... per fer una inicial com ara, muntadeta en un marc xulo, o un pinkeep, o qualsevol detallet pot servir....
De vegades, nosaltres ens passem els fils pels projectes.... una mena de 2x1, ¿saps ???

la tieta Rosa ha dit...

Per mi els fils no son restes, jo els guardo, i els re-aprofito per qualsevol altre projecte, inclus algun altre brodadora que vol fer el mateix. Jo mateixa he aprofitat els fils que li han sobrat a la Sílvia després de brodar alguna cosa ;-)

Sara ha dit...

M'agrada aquesta lletra :-)
No compro fils especials, amb general els reemplaço per lo que tinc a casa.
I ara que estic amb una temporada més de costura, ho guardo tot, fins i tot els trocets de fil d'un centimetro, ho utilitzo tot barrejat a la guata per posar dins dels ninots :-)

Anònim ha dit...

Me parece una idea genial este post, a ver si se juntan muchas ideas...

Yo la verdad es que con los restos de hilos y de telas hago lo que te han comentado ya: pequeños adornos, o pequeñas cositas en bordados mayores. La idea de la letra es muy buena, no sólo porque puedes hacer un adornito, un pinkeep o similar... sino porque si es el caso puedes hacer un cuadro de letras de colores coordinados, con restos.

Anni Rios ha dit...

yo casi no tengo sobrantes jajajajaja pues casi no hago nada, pero me encanta eso de hacer algo con lo que sobra, la inicial esta muy linda, besos desde Acapulco.

Silvia F.Keros ha dit...

Jo, en funció del brodat que hagi de fer, a vegades substitueixo un color per un altre (si es tracta d'un tros insignificant del mateix i que no afecta a la resta), o se'ls passo a la meva mare (però mai els llenço!).

Una abraçada.

Lolita Blahnik ha dit...

Buena pregunta! yo creo que en algun momento de mi vida tendre que hacer una mega colcha para usar todos los restos de lana que tengo guardados!

Laura de Argentina ha dit...

somos 2 las Lauras que andamos con el "reaproveching".... jajajaja. esta semana una amiga me regaló un montón de trozos de puntillas y telas que eran de la abuela de su marido y ahí andan, cosidas en toallas y empezando el patchwork también; acá no se tira nada!!! Saludos y felicitaciones por el Blog.