La meva llista de blogs

dijous, 24 d’abril del 2008

Quaker

Victoria's Quaker de A mon ami Pierre

Ahir va ser un dia esplèndid en tots els sentits, no esperava cap rosa, perquè un parell de dies abans em van regalar el roser que il·lustra l'entrada anterior. Així que quan en tens, no una, ni dues, sino tres, és tota una joia. De llibres no en va haver-hi cap, perquè coincideixo amb tu, Keros, no és el dia més adequat per fullejar-los amb calma, és el dia per gaudir d'un passeig, en definitiva, gaudir de l'espectacle.
I després de gaudir el que es pot gaudir de Sant Jordi quan es treballa, va haver-hi una estoneta per reprendre el Victoria's Quaker de AMAP. Amb l'Ana d'Ontinyent hem estat intercanviant correus sobre aquest projecte. I sí Ana, el millor és escollir primer la tela i el count i després intentar fer càlculs pel que fa als fils. En el meu cas, ho he fet a la inversa i m'he trobat amb la sorpresa que amb el que porto de brodat ja he acabat la primera troca de fil de color negre. I és clar, vaig pel camí d'utilitzar més d'una també de la resta de colors, perquè les indicacions del disseny fan referència a un count molt més alt del meu (32Ct) i els calculs són per brodar amb un fil sobre dos de la trama. I si afegim que la comanda de fils l'he feta en dues vegades em trobo que les tintades no són idèntiques. En definitiva, crec que seria convenient que a les tendes online indiquessin d'una manera més acurada els materials necessaris per a un projecte. Però no hi ha res en aquesta vida que no tingui solució.

Ayer fue un día espléndido en todos los sentidos, no esperaba ninguna rosa, porque un par de días antes me regalaron el rosal que ilustra la entrada anterior. Así que cuando recibes no una, ni dos, sino tres, es todo un júbilo. De libros no hubo ninguno, porque coincido contigo Keros, no es el día más adecuado para ojearlos con calma, es el día para disfrutar de un paseo, en definitva, disfrutar del espectáculo.
Y después de disfrutar de Sant Jordi lo que se puede disfrutar cuando se trabaja, tuve un ratito para retomar el
Victoria's Quaker de AMAP. Con Ana de Ontiñente hemos estado intercambiando correos sobre este proyecto. Y sí Ana, es del todo aconsejable escoger primero la tela y el count y después intentar hacer cálculos sobre los hilos. En mi caso, lo he hecho a la inversa y me he encontrado con la sorpresa de que en lo que llevo bordado, he terminado la primera madeja de hilo negro. Y claro, voy por el camino de necesitar más de una del resto de colores, porque las indicaciones del patrón se refieren a un count mucho más alto que el mío (32Ct) y para bordar con una hebra de hilo sobre dos de la trama. Y claro, habiendo hecho el pedido de hilos en dos veces, ahora me encuentro que las tintadas de las madejas no son idénticas. En resumen, las diseñadores tendrían que indicar de una forma más concreta los materiales necesarios para un proyecto, ellos y sobretodo las tiendas. Pero bueno, no hay nada en esta vida que no tenga solución.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

...ben cert, tot això té sol.lució !!!

Anònim ha dit...

Hola reina!!!
¿Sabías que te leo en catalán y luego en castellano? Jejeje, no es que lo hable, pero así mejoro un poco al menos mi empobrecido valenciano. ;-)
Haber que te iba yo a decir, oins, que me has nombrao, juassss, no oyes, que penica no tener hilo bastante, yo digo ¿qué hago con las madejas ahora? pienso que de todas formas para cualquier otra cosa las utilizaré y en cuanto tenga la ocasión de sentarme con tiempo y relajadita a ver lo de la opción del count pues ataco porque ataco, jejeje.
Besos
Ana

Anònim ha dit...

Que burra.
El tuyo está de fabula chica!!!

caritomenvi ha dit...

Esta precioso tu nuevo rosal, cómo me gustan las rosas amarillas!!!
Besitos

agus ha dit...

T'esta quedant genial...

B7S, Agus

Silvia F.Keros ha dit...

Nena, és fantàstic! Per cert, de tot se n'apren i ja saps: 'més val que sobri que no que falti'... així doncs, segur que a la propera compra per Internet ho tindràs en compte.

Una abraçada.

Anni Rios ha dit...

me alegra que seas tan positiva, tu labor esta hermosa y vale la pena las madejas de hilo que se llebe.... verdad?

Marieta ha dit...

eS IMPRESIONANTE

BESOSSS