La meva llista de blogs

dilluns, 26 de maig del 2008

block-roll


Si en l’entrada anterior us deia que sóc desordenada, ara us dic que sóc una capritxosa. Des què Mercedes ens va mostrar el seu block-roll, vaig proposar-me fer-ne un. Però la idea va quedar en stand-by fins que vaig veure el de la Sílvia i els de la tieta Rosa. Així que aprofitant teles de la “colxa ràpida” i del quilt de mostra, a estonetes he anat cosint aquest. He volgut combinar-lo amb una franja de lli, on he brodat amb fil color Cupid de Crescent Colours, els mots “els meus brodats” acompanyant al meu nom i l’any de realització.Tot emprant la gama del vermell, color que cada dia m’agrada més. Per a l’interior he utilitzat una tela de Moda per a Blackbird designs que em va regalar la meva estimada Sílvia. Em venia molt de gust emprar-la en aquest projecte, perquè és realment bonica i molt encertada per a aquest accessori. Ara ja tindré les labors acabades, que han d’esperar a ser emmarcades, allunyades de la pols.



Si en la entrada anterior os decía que soy desordenada, ahora confieso que soy una caprichosa. Desde que Mercedes nos mostró su block-roll, me propuse confeccionar uno. La idea quedó aparcada hasta que vi el de Silvia y los de la tieta Rosa. Así que aprovechando restos de telas de la “colcha rápida” y del quilt de muestra, a ratos he ido cosiendo éste. He querido combinarlo con una franja de lino, donde he bordado con hilo color Cupid de Crescent Colours las palabras “mis bordados” acompañando a mi nombre y al año de realización. Todo con la gama de los rojos y granates, que cada día me gustan más. Para el interior he utilizado una tela, que me regaló mi apreciada Sílvia, de Moda para Blackbird designs. Me apetecía mucho usarla en este proyecto por lo bonita que es y porque creo que es muy acertada para este proyecto. Ahora ya tendré mis labores terminadas, pendientes de enmarcar, alejadas del polvo.

11 comentaris:

orange/chocolate ha dit...

Em sembla preciós, crec que te'l copiaré tan aviat com pugui.La combinació de robes m'encanta.

Silvia F.Keros ha dit...

Ai nena, quina ràbia!!! M'acabes de crear una necessitat!!! (una altra tasca que poso a la llista... crec que en SirC haurà de marxar de vacances ell sol amb la Núria per a donar-me temps a fer-ho tot).. ja ja ja

Una abraçada (t'ha quedat preciós).

Amalia ha dit...

¡Muy bonito! Es como un quilt en miniatura...¡Me encanta!

Auxi ha dit...

Precioso, a mi también se me antoja, pero nunca encuentro el momento de ponerme con él

Knit Family ha dit...

MOlt bonic amb el text queda més personalitzat....

Sara ha dit...

Aquí, hi ha categoria! ;-)

Anni Rios ha dit...

wow, este si que me encantooooooo, felicidades por tan linda labor, ya que yo aprenda a hacer patch me hare uno jejeje, besos desde Acapulco.

εїз BorBoLeTA εїз ha dit...

Dios mio¡¡ no se como le hacen para realizar tantas cosas lindas¡¡ que me pasen la receta.. jjeje.. te envio un gran abrazo

Angelines Artero ha dit...

Una muy buena idea este trabajo, así no se estropean ni se doblan. Tengo pendiente de colgar trabajos de mis alumnas, pero no puedo colgar ninguno hasta que no tenga las fotos de los trabajos de una de ellas que acaba de fallecer, quiero iniciar ese apartado en memoria de ella, y he tenido que esperar un par de meses para pedir permiso a su marido para hacer fotos a sus trabajos, ya que no tengo ninguna. Está tarde voy a hacerlas, así es que pronto podrás ver en mi blog trabajos realizados por ellas. Besos

Anònim ha dit...

.... aiiii, Laura, que t'ha quedat súper bé !!!!. I, perquè t'extranyes que t'agradi el color vermell.... és el color de les Àries !!!!!
Molts ptns :-)

la tieta Rosa ha dit...

nena, t'ha quedat PRECIÓS!!!!
i molt bona idea personalitzar-lo
FELICITATS!!