La meva llista de blogs

dissabte, 10 de maig del 2008

Conillets


I segueixo amb les classes de patch, acolxant a estones curtes a casa i aprofitant les tardes del dilluns per a un nou projecte. Aquest anirà penjat a la paret de la petita de la família. Endevineu de què es tracta????? Síii, un quilt de Tilda, els arxi-coneguts conills. Estic pensant emmarcar el voltant amb tires, però és sembla una opció una mica sosa, però tampoc vull carregar el contorn amb blocs, què em suggeriu???

Y sigo con las clases de patch, acolchando en ratos cortos en casa y aprovechando las tardes del lunes para un nuevo proyecto. Éste irá colgado de la paret de la chiquitina de la familia. ¿Adivináis de qué se trata??? Síi, un quilt de Tilda, de los archiconocidos conejos. Estoy pensado enmarcar el bloque central con tiras, pero me parece una opción un poco sosa; pero tampoco quiero cargar todo el contorno con bloques. Vosotras, ¿qué me sugerís??

5 comentaris:

Anònim ha dit...

.... doncs no se m'acut res per suggerir, et quedarà moníssim !!

Anni Rios ha dit...

huy pues de patch no se ni papas, pero lo que si se y estoy segura es que la decicion que tomes para el marco sera exelente pues tienes muy buen gusto, asi que adelante a terminarlo y a mostrarnoslo, besos desde Acapulco.

Laura ha dit...

Hola Laura, jo també em dic Laura, sóc de Barcelona i acabo d'iniciar-me en el món dels blogs. Et convido a visitar el meu.
Ja conec aquest quilt. Jo li faria un marc fet de quadrats i rectangles (que vagi quedant desigual) de teles diferents però coordinades amb el fons i ells vestits dels conillets. Queda molt xulo, força original i no carrega gaire.

la.lluna.d.abril ha dit...

ufff, que dificil poder-te orientar. La idea inicial de Tilda no la veig malament, jo la faria combinant amb la roba dels conillets, i afegiria algun botó ben combinat. Crec que és qüestió d'anar probant.

Anna ha dit...

Hola Laura, la veritat és que fagis el que fagis segur que et quedarà de primera. A mi també m'agrada molt el que disenya Tonne Finnanger de Tilda, és una passada!