La meva llista de blogs

divendres, 9 de maig del 2008

llibretes


M'agraden les llibretes, en tinc més d'una en blanc perquè sovint no sé què escriure. Però darrerament em veig amb l'obligació d'emprar-les perquè me les han regalades amigues especials i estan confeccionades amb molta delicadesa. La darrera és aquesta i des d'aquí vull felicitar a "mi loquilla loca" per les mans tan fantàstiques que té.

Me gustan las libretas, tengo más de una en blanco, por estrenar, porque con frecuencia no sé que escribir. Pero últimamente me veo con la obligación de utilizarlas porque me las han regalado amigas especiales y están confeccionadas con mucha delicadeza y esmero. La última es ésta y desde aquí quiero felicitar a "mi loquilla loca" por las manos tan fantásticas que posee.

3 comentaris:

Belén ha dit...

Moltisimes felicitats a totes dues, a tu per rebre aquesta llibreta tan chula i a l'autora d¡aquesta preciositat :)

Així si, fes-la servir que si no pot ser que te la robi jejejeje

Petons

Anònim ha dit...

.... a mi m'agrada guardar-les.... excepte aquelles que poden tenir recanvi, no???

Anni Rios ha dit...

hayyy, esta muy linda y tiernaaa, muchas felicidades y darle un muy buen uso, ok? besos.