La meva llista de blogs

dijous, 4 de setembre del 2008

un regal


La seva arribada està prevista pels voltants de Tots Sants. Per una vegada volia ser puntual en l'entrega i veure la reacció de la futura mare en directe, he de dir que va ser un èxit (així ve de gust regalar). Espero que en Guillem gaudeixi dels banys, de les estrelles, del jocs... de tot el que la vida li depara.

Su llegada está prevista para Todos los Santos. Por una vez quería ser puntual en la entrega y ver la reacción de la futura mamá en directo, he de decir que fue un éxito (así da gusto regalar). Espero que Guillem disfrute de los baños, de las estrellas, de los juegos... de todo lo que la vida le depara.

6 comentaris:

Lolita Blahnik ha dit...

Anda que se habra quedado contenta esa mama!!!! no me extraña!!!

Lua ha dit...

Quina monada Laura! Els pitets i tot ho has fet tot tu? o els has comprat ja així i has fet el punt de creu?
Respecte a lo del meu blog...jeje!!! quina gràcia que et passés a tu també! ja em deixes més tranquila... "mal de muchos consuelo de tontos..." pensava que jo era un bitxo raro...
Sí hem de tornar-hi, cap allà, eh????
petons!!!!

laura ha dit...

Lua, està tot fet a mà. Vaig comprar la roba de tovallola i vaig afegir-hi el bieix tant per als pitets com per la capa de bany.
I sí noia, ens ha succeït el mateix a les dues, quan ho llegia al teu blog, em deia per a mi mateixa: "això ho he viscut", jajaja.

Aránzazu PG ha dit...

Muy bonito!! seguro que a la mamá le habrá encantado. Yo también tengo pendientes algunos regalitos de estos tan socorridos, a ver si me pongo...
Bss

Los hilitos de Ana ha dit...

Que regalo más bonito! Siempre es gratificante ver alguien agradecido por un regalo hecho a mano. Ahora sólo queda ver como le quedan esos baberos al pequeño.

Besos. Ana.

SIONA ha dit...

Te ha quedado monisimo!
bss
SIONA
pd: por mas que ojeo la revista que me has dicho donde sale el oso que hice no lo encuentro :(