La meva llista de blogs

dijous, 18 de setembre del 2008

W.I.P. 2: Peacock Stitching Chair

Peacock Stitching Chair - The Cat's Whiskers


Ho he de reconèixer, quan vaig començar a muntar la butaca em vaig espantar i vaig recular, perquè no era tan fàcil com havia pensat. I reconec que hi ha molts detalls a millorar si mai m'animo a montar una altra, cosa que veig realment difícil, perquè no es tracta de tenir tota una prestatgeria plena del mateix accessori. Els errors són bàsicament el mateix, en unir les peces que conformen el seient m'han quedat una mica separades entre elles. Teòricament a la fotografia que ve amb les instruccions, les peces queden com si fossin una de sola i a la meva butaca es veuen els nexes d'unió. En alguna part he pogut fer una puntada amagada per unir-les, però en totes no podia perquè es trencava la tela. Probablement hauria hagut d'emprar menys guata o retallar una mica la tela. No sé, sigui com sigui així es queda, no em vull trencar més les banyes. Per tant, el segon WIP que esborro de la llista. La informació de la personalització de la tela i els fils està en aquesta entrada.

Debo reconocerlo, al empezar a montar la butaca me asusté y reculé, porque no era tan fácil como se puede pensar. Reconozco que hay detalles susceptibles de mejora si alguna vez me decido a montar otra, cosa que veo realmente difícil, porque no se trata de tener toda una estantería llena del mismo accesorio. Los errores son básicamente el mismo, al unir las piezas que conforman el asiento se han quedado ligeramente separadas entre ellas. Teóricamente en la fotografía que acompaña las instrucciones, las piezas quedan formando un todo y en mi butaca se aprecian los nexos de unión. En alguna parte he podido solucionarlo con una puntada escondida, pero no en todas porque al tensar el hilo se rompía la tela. Probablemente hubiera tenido que usar menos guata o recortar un poco la tela. No sé, sea como sea, así se queda, no me quiero complicar más. Por lo tanto, el segundo WIP que tacho de mi lista. Si queréis la información de la personalización de la tela y los hilos la encontraréis en esta entrada.

20 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh! Bravo!
Mira, et faré un favor... per que et puguis entrenar i millorar sense emplenar cap prestatgeria, me'n pots fer una igual :-D

Loly ha dit...

Yo no se donde ves tu los fallos, pero en las fotos no se ven nada de nada. A mi me has dejado con la boca abierta.

Los hilitos de Ana ha dit...

Que bonito te ha quedado! A pesar de todos los fallos que nos cuentas, que te creemos porque nos lo dices tu, se ve perfecta. Es un proyecto muy ambicioso y quedará estupendo en tu estantería.

Ánimo con tu wip!!

Besos. Ana.

Carla ha dit...

en la foto se ve fantastica!

Amalia ha dit...

Pues...¡me parece una maravilla!...¿por que todas contamos los fallos y somos tan duras con nosotras mismas?.
Besitos.

laura ha dit...

Gracias a todas por vuestros elogios. La verdad cuánto más miro el sillón, más me gusta.
Amalia, yo creo que acceptando los errores, fallos, puedes seguir aprendiendo y progresando, ya no sólo en el terreno de las labores. Si nos diéramos por satisfechas enseguida, no avanzaríamos. Sí es cierto que a veces somos demasiado autoexigentes.

Anònim ha dit...

quina monada, et felicito sincerament, trobo que t'ha quedat genial :-)

ara ha dit...

Pues se ve precioso!!!!!!! Pero tienes razon que siempre el primero cuesta mas y generalmente sale con algun fallo. Pero eso le da morbo a pillar otro nuevo.
Bss.

Anais ha dit...

Pues yo creo que es una maravilla.
Te ha quedado precioso.

eugenia ha dit...

M'ha encantat !!! jo vull una :·((

margarida ha dit...

a través del blog de la ginesta (altra vegada) he vingut a parar a aquí, i m'ha fet gràcia saber que ets de Tarragona (jo també ho sóc). ves quina tonteria...
salutacions!

Silvia F.Keros ha dit...

Nena! Jo la veig prou bé!!!! Ja m'agradaria a mi que al final em sortís quelcom semblant!!!

Per cert, ja tens el meu vot (fa una estona l'he confirmat).

Una abraçada!

Anna ha dit...

Es precioso! Te ha quedado muy bien !!!

la.lluna.d.abril ha dit...

És preciós
No se si ja t'he dit abans que tens un premi al meu blog.
Una abraçada

trossets patchwork ha dit...

jajaj jo tambe en vull unnnnnn es preciossssss¡¡¡ m'agrada moltisim, petons¡

las sandalias de ana ha dit...

pero en qué lío te metes, te ha quedado genial!!!! felicidades!!

Lelia ha dit...

Fantastic!!! It is beautiful : )

Anònim ha dit...

No sé què dius, t'ha quedat bestial !. Jo hauria estat incapaç d'afrontar un repte semblant !

Sigena ha dit...

Pues a mí me encanta cómo te ha quedado!! Vamos, que estoy con la bnoca abierta.... si alguna vez me decido, te pediré consejos. Enhorabuena! Besicos

Anònim ha dit...

Beautiful.