La meva llista de blogs

dilluns, 10 de novembre del 2008

Dia de la marmota


Aquestes darreres setmanes em sento com en Bill Murray a atrapat en el temps. Cada dia és pràcticament idèntic a l'anterior, grrrrr, grrr, però sense la possibilitat de millorar-lo. Per què el món està tan ple d'estúpids ??(per dir-ho finament)

Estas últimas semanas me siento como Bill Murray en atrapado en el tiempo. Cada día es prácticamente idéntico al anterior, grrr, grrrr, però sin la posibilidad de mejorarlo. ¿Por qué el mundo está tan lleno de estúpidos??? (por decirlo sin ofender).

9 comentaris:

Pom ha dit...

Hola Laura
Creo que coincido contigo hay días en los que me siento igual que tú.
Hasta que llega mi hija de 4 años y me suelta una de las suyas y te das cuenta de que al menos por ella hay que intentarlo y seguir adelante.

Anino guapa
Besos
POM

trossets patchwork ha dit...

el mon es ple d'estupits perque sino no seria mon, seria un paradis... i es clar... els paradisos no existeixen... petonets i anims¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Doncs no sé per què... potser perque ens cansaríem d'un mòn perfecte?
Agafat un bon troç de xocolata i intenta pensar amb una altra cosa ;-)

Cristina ha dit...

Parece que el otoño, con la perspectiva de un largo año delante de uno sin vacaciones (o apenas), es más dado al aburrimiento, pero no te dejes llevar... respira hondo, y a por ellos, que tú puedes !!

Silvia F.Keros ha dit...

Ànim bonica! Davant d'una sensació així, pensa que la gent estúpida sol ser-ho perque a casa seva és molt desgraciada i han de desofegar-se amb algú altre..

Ànim, que amb els freds no sortim tant i aprofitaràs millor els dies.

Un petonet!

Los hilitos de Ana ha dit...

Tooodos los días cuando abro la puerta de mi oficina y veo a mi compañero poniendonos agua fresquita en nuestras botellas digo la misma frase "Parece el día de la marmota"... aunque por la cara de sueño que llevo la marmota más bien lo parezco yo... Maldita rutina. Muchos ánimos.

Besos. Ana.

Pom ha dit...

Hola Laura
Pasate por mi blog te he taggeado.
Un beso

Pom

Anònim ha dit...

Me lo vas a decir a mí.
Al cabo de dos semanas me entero de que no me van a acreditar las prácticas donde las estoy haciendo por un "descuido" de una de las responsables del curso.
Si reina, el mundo está lleno de este tipo de gente.
Bueno, siempre puedes desquitarte con las labores ¿no? jejeje.
Besos
Ana

Knit Family ha dit...

El problema és que només passa amb les coses dolentes, si fos amb les bones no seria tant greu.