La meva llista de blogs

diumenge, 10 de maig del 2009

equipo A

"Me encanta que los planes salgan bien" era el que deia un capítol rera l'altre Hannibal Smith el cap del "Equipo A". Aquella frase se'm va quedar grabada i és el que m'agradaria poder dir quan entro a la cuina disposada a fer alguna recepta. Pensava que amb la maquineta de moda podria superar les meves limitacions, però, de moment, no és així. Aquí us mostro el meu intent de fer una tarta de núvols; com molt bé haureu vist la nata s'ha tallat. Però no desisteixo, m'acabarà sortint!

"Me encanta que los planes salgan bien" era la frase que pronunciaba en cada capítulo Hannibal Smith el jefe del "Equipo A". Esa frase me impactó y es la que me gustaría poder decir cuando entro en la cocina dispuesta a elaborar alguna receta. Pensaba que con el robot de moda podría superar mis limitaciones, pero, de momento, no es así. Aquí os muestro mi intento de tarta de nubes; como habréis visto la nata se ha cortado. Pero no me rindo, me acabará saliendo y bien.

4 comentaris:

Karyne ha dit...

Ay mujer que chistoso que recuerder a los Magníficos como se llamaba la serie aquí en Colombia para hacer relación a tu fallido plato... ánimo, que con constancia seguro el próximo te sale bien!!! Aquí en la traducción decía Anibal "Me encanta cuando un plan se realiza!!

Un beso!!!!!!

Silvia F.Keros ha dit...

No desesperis!! Segur que la propera vegada et surt fantàstica! Petonets!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Ánimo! seguro que dentro de poco nos enseñas platos delicatessen!

Sara ha dit...

Potser tenies que haber-ho probat fumant un puro ben gros... encara que em sembla que l'actor es va morir de càncer, llavors no sé...