La meva llista de blogs

dimarts, 23 de febrer del 2010

futurible



Fent encàrrecs per Reus,un matí vaig topar-me amb l'aparador de Fil d'or i vet aquí que em va sobtar el quilt que tenien penjat. Sí em va sobtar per la senzillesa i per les teles de la col·lecció Sweetwater de Moda. Ara, les teles ja han arribat dels EE.UU., perquè aquí els preus són escandalosament prohibitius. Ja només em resta trobar temps d'on sigui.




Haciendo recados por Reus, una mañana me topé con el escaparatede Fil d'or y mira por donde me gustó el quilt que tenían expuesto. Me gustó por la sencillez de los bloques y por las telas de la colección Sweetwater de Moda. Las telas ya han llegado de EE.UU., porque aquí los precios son escandalosamente prohibitivos. Únicamente tengo que sacar el tiempo para ponerme manos a la obra.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Me encantan las telas, en la página de Moda Bake Shop tenían un quilt con ellas que quedaba muy bien, échale un vistazo.

Besitos

anacraftsbcn ha dit...

Muy bonitas!! Te va a quedar precioso! Saludos - ana