La meva llista de blogs

divendres, 19 de març del 2010

Sitges 2010


Ha estat la meva primera assistència a una fira de patchwork i, d’una banda, m’ha agradat, i de l’altra, m’ha decebut. M’han agradat les exposicions, especialment la central, dedicada al “vermell” i la de quilts japonesos. Quina meravella d’obres d’art!!!
Ara bé, la carpa dedicada a les parades, pssspsssspspssss. Si exceptuem l’estand d’Eva Gustems (els seus treballs de temàtica africana són meravellosos); Mi casita de patch (amb tot de quilts i patrons australians) i el de l’editorial Drac (amb les publicacions de Tonne Finanger en castellà); la resta em van decebre bastant. Molts treballs plagiats i molts patrons,que venen com originals amb una presentació del tot cutre, extrets de revistes estrangeres o de blogs; i amb algunes paradistes (per sort no totes) acusant a les visitants de prendre fotos per plagiar les “seves” obres. Quin cinisme!!!



Ha sido mi primera asistencia a una feria de patchwork y, por un lado, me ha gustado, pero por el otro, me ha decepcionado. Me han gustado las exposiciones, especialmente la central, dedicada al “rojo” y la de trabajos japoneses. Vaya maravilla de obras de arte!!! En cambio, la carpa dedicada a los stands de venta, pspsppspspspsss. A excepción de la parada de Eva Gustems (sus quilts de temàtica africana son maravillosos); Mi casita de patch (con diseños australianos) y el de la editorial Drac (con las publicaciones de Tonne Finanger en castellano), el resto decepcionante. Muchos trabajos plagiados y muchos patrones, que venden como originales con una presentación cutre-cutrísima, extraídos de revistas extrangeras o blogs; y con algunas paradistas (por suerte no todas) increpando a las visitantes ante su intención de tomar fotos para evitar el plagio de “sus” obras. Menudo cinismo!

2 comentaris:

Cristina ha dit...

Recuerdo que también me gustaron mucho los quilts de Rva cuando los ví en Creativa Valladolid; y recuerdo que en un stand había un bolso monísimo con una Hello Kitty aplicada, cuyo patrón vendían al módico precio de 10 €... y eran 2 folios mal fotocopiados sin ningún tipo de explicación o indicación. No sé cómo no les dió verguenza sacar eso a la venta.
Aún hay mucho que aprender... dejando de lado la picaresca

Joana ha dit...

Puc veure que no sóc l'única decebuda de la fira de Sitges. Tendrem que continuar miranta i comprant per Internet.