La meva llista de blogs

diumenge, 18 de juliol del 2010

1,2 i 3


M'han dit que sempre és millor començar pel principi, però jo avui començo pel tercer bloc del quilt de els kokeshis. El tercer en cosir, però el primer en aparèixer al bloc. M'encanten aquestes kokeshis, unes altes i esbeltes, altres petitones i grassonetes, unes amb cabells llargs, altres amb els cabells més curts. És una meravella anar jugant amb les teles.


Siempre me han dicho que es mejor empezar por el principio, pero hoy empiezo por el tercer bloque del quilt de las kokeshis. El tercero en ser cosido, pero el primero en aparecer por el blog. Me encantan estas kokeshis, unas altas y esbeltas, otras pequeñitas y regordetas; unas con cabellera larga y otras con el pelito corto. Es una maravilla ir jugando con las telas.

5 comentaris:

Carmen ha dit...

Pues el tercero tiene muy buena pinta. Me esperaré a ver el primero y segundo.

Núr ha dit...

Precioses! La veritat és que fa ganes de veure'n el resultat acabat, perquè m'agrada molt sempre les teles que tries!

SILK ha dit...

Gracias por el comentario!!!
La patchworkparty la compre en Shabby fabrics, no se si estará el mismo de la patchwork party, pero el bloque central que es el que te ha gustado lo tienen en varios modelos.
http://www.shabbyfabrics.com/store/products/details/?product=LGH+summer+kit
http://www.shabbyfabrics.com/store/products/details/?product=lgh+winter+kit

Un saludo!!!!!!

SILK ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Noelia ha dit...

Hola,
qué bonito! y gracias por poner la dirección donde poder comprarlo. LLevaba tiempo intentando encontrarlo y ayer ya lo compré en su página.

Un saludo,
Noelia.