La meva llista de blogs

dilluns, 20 de desembre del 2010

recuperant


Ja està, ja han passat les oposicions! La feina ja està feta i només queda esperar els resultats. L'espera serà llarga i s'ha d'aprofitar. De moment he tornat a posar els peus al carrer, a passejar, a llegir, a anar a la perruqueria, que ja em convenia... en definitiva a fer vida normal. El que encara no he recuperat són les ganes de cosir, serà aquesta grip que he enganxat que està acabant amb mi!!! Aquest és un coixí que volia regalar-li al meu nebot pel seu setè anivesari, ja he fet tard, a veure, però si arriba a temps per al vuitè!
Ya está, ya se han terminado las dichosas oposiciones. He hecho todo lo posible y ya sólo queda esperar los resultados. La espera será larga y tengo que aprovecharlo. Ya he vuelto a poner los pies en la calle, a pasear, a leer, a ir a la peluquería, que ya me convenía... en definitiva a hacer vida normal. Lo que todavía no he recuperado son las ganas de coser, esta gripe que he pillado acabará conmigo!! Este cojín se lo quería regalar a mi sobrino por su séptimo cumpleaños, he llegado tarde, ojalá llegue a tiempo para el octavo!!

5 comentaris:

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Espero que tengas mucha suerte con los resultados de las opos! :)

Anònim ha dit...

Animo! Ahora a esperar los resultados y ya verás como pronto te ataca de nuevo el virus de las labores.

El cojín es muy gracioso. Yabadabaduuuu

Lua ha dit...

ei, laura, ànims i molta sort en l'espera dels resultats...

El coixí molt diver! tu tranqui, que segur que pel vuité aniversari li farà igual d'il·lusió al teu nebot!
petons!

mari carmen ha dit...

hola laura,esta mañana descubri tu blog,es muy bonito.queria pedirte si por favor me podrias decir donde encontrar los patrones del quilt kokeshi,me ha gustado mucho.mi correo es kaolla141@gmail.com,se me olvidaba yo soy de reus y me llamo maricarmen,un abrazo

Pepi ha dit...

Hola Laura. No he podido contestarte al correo asi que lo hago por aqui. Solo decirte que los gastos de envio son aparte, dependerán del peso del paquete. Saludos.