La meva llista de blogs

dilluns, 24 de gener del 2011

calaix


Des què l'Ana va mostrar-nos diverses idees per fer un calaix d'impremta, no me l'he tret del cap. Vaig arribar tard a l'oferiment de la Maria. No obstant, segueixo buscant un calaix que estigui a l'abast de la meva butxaca. I buscant a través de google, he vist totes les que esteu immerses en aquest meravellós projecte. Mare meva, a vegades penso que la xarxa és esgarrifosament perillosa, amb un simple click hi ha tota una pila d'informació. I mentre segueixo buscant el meu calaix, comencaré a preparar el meu següent treball de px. Això si arriben els materials necessaris.


Desde que Ana nos mostró diversas ideas para realizar un cajón de imprenta, no me lo he sacado de la cabeza. Llegué tarde al ofrecimiento de Maria. No obstante, sigo buscando un cajón que esté al alcance de mi bolsillo. Y buscando a través de google, he visto todas las que estáis inmersas en este maravilloso proyecto. Madre mía, a veces pienso que la red es terriblemente espeluznante, con un simple click obtienes una gran cantidad de información. Y mientras sigo buscando mi cajón, empezaré a preparar mi siguiente trabajo de px.Eso si llegan los materiales que necesito.

1 comentari:

nela ha dit...

a ver revisa mi post te puede ayudar... usa ebay o ve a algun sitio donde sea una imprenta vieja a mi me resulto.... un besote