La meva llista de blogs

dijous, 10 de febrer del 2011

sempre falta temps


El temps!!! Si hi hagués una botiga un poder comprar un cabàs ple de temps!!!! Ara que ja havia passat el neguit de les opos, va i m'animo a apuntar-me a classes d'anglès. Feia tant de temps que havia deixat l'anglès arreconat, però m'encanta tornar a classes i més ara que ho faig perquè vull, sense cap obligació, sense nervis per si aprovo l'examen o no, simplement per plaer. Per això he pensat que seria bo, també escriure les entrades en anglès per practicar. Vaig tot el dia de bòlit, però tant me fa, m'agrada tornar a estudiar i amb això ja en tinc prou.
Parlant d'altres temes, el meu calaix d'imprenta ja ha arribat. Haurà de posar-m'hi de debó, perquè té moltes restes de tinta. M'agradaria brodar-lo amb roses i marrons. A veure si començo a preparar els materials.
El tiempo!!! Si hubiera una tienda donde poderlo comprar a kilos!!! Olvidados ya los nervios de las oposiciones, no se me ha ocurrido otra cosa que apuntarme a clases de inglés. Hace tanto tiempo que dejé de lado el inglés... pero me encanta volver a clase y más ahora que voy sin obligación, si la angustia de saber si pasaré o no un examen, simplemente por placer. Por eso he pensado que no estaría mal intentar escribir también en inglés para practicar. Voy todo el día de un lado para otro, pero no me importa, me encanta volver a estudiar y con eso me contento.
Hablando de otros temas, llegó ya mi cajón de imprenta. Deberé aplicarme para quitar todos los restos de tinta. Me gustaría bordarlo en tonos rosas y marrones. A ver si preparo los materiales.
Two weeks ago I passed the exam at EOI. Now I'm studying English again, I'm taking an intensive course (3rd level). I'm a student again and I like it. I haven't got so much time, but it doesn't matter. Now I'm studying for pleasure. Passing the exam isn't my goal, but I want to pass it, of course. My classmates are friendly, teacher too, so I'm enjoying a lot.
In the other hand, I've received my printer type case. There's some ink in the wood, so I have to clean it very carefully. I'm going to stitch in pinks and browns, but now I have no time for it. Do you know if there's a shop where you can buy time??? Tell me, please.

1 comentari:

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Well, if I know where to buy time , I will buy it by kilos, and will send you some to you :)