La meva llista de blogs

dilluns, 7 de gener del 2013

big dream quilt



Ja us vaig comentar que el meu propòsit pel 2013 és anar acabant els treballs que tinc a mitges i intentar no començar-ne cap de nou. A més, m'autoprohibeixo l'adquisició de noves teles. I per començar a fer els deures, el primer de tot serà acabar el quilt que vaig començar aquest estiu. Us sona?? És el big dream del de Camille Roskeley. Una tarda navegant per la xarxa em vaig topar amb aquest disseny i em vaig enamorar perdudament. Així que vaig decidir utilitzar un jelly roll de la col·lecció Papillon de Moda. I ara ja només em queda acabar d'acolxar-lo. Queda ben poquet, així que començarem l'any amb bon peu, ja veurem com continuem.

Ya os comenté que mi propósito para el 2013 es ir acabando los trabajos que tengo a medias e intentar no empezar ninguno nuevo. Además, me he autoprohibido adquirir nuevas telas. Para comenzar cumpliendo con mis deberes, lo primero de todo será terminar el quilt que empecé este verano. Os suena??? Es el big dream de Camille Roskeley. Una tarde navegando por la red me encontré con este diseño y caé rendida. Así que me puse manos a la obra con un jelly roll de la colección Papillon de Moda. Ahora ya solo quedan unas puntadas para terminar el acolchado. Bien poquito, así que empezaré el año con buen pie, veremos como lo continuamos.



Finishing as many UFOs as I can and not  starting any new project are my new year's resolutions. Moreover, buying new fabrics is not allowed. This is the project chosen to face my challenge. I started it in Summer. Does it ring the bell? It's big dream quilt by Camille Roskeley. I was surfing the Internet, when it appeared on my screen and I fell in love head over heels.  It was so marvelous that I picked up a jelly roll (papillon by Moda) and I cut and sewed pieces... I'm quilting it now and I'm pretty sure that it will be finished in a few weeks' time. That's a good way to accomplish my challenge!

5 comentaris:

Mercedes ha dit...

Enhorabuena por esas buenas decisiones que estas cumpliendo. No hay nada como tener las cosas claras y tú vas viento en popa. Eas telas me encantan

Lua ha dit...

Oooooooooh, vinga va, anims, a acabar d'encoixinar-lo!!! Es maquissim aquest patró, et quedarà precios!!!! foto quan estigui del tot acabat, eh?
petons!

Mayté Bermúdez-García ha dit...

Felicitaciones por empezar el año con el pie derecho! Ese quilt se ve precioso :)

Feliz 2013!

Anònim ha dit...

Un gran propósito de año nuevo, dí que sí.

Es precioso

Mavi. ha dit...

Laura, te va a quedar precioso.
Saludos.