La meva llista de blogs

dissabte, 20 de desembre del 2014

bon nadal



I amb l’amigurumi nadalenc tanco la secció ‘nadal 2014’, tot i que algun altre treball nadalenc queda pendent de fotografiar, però ho deixarem pel 2015. Feia molt de temps que tenia el ganes d’aprendre a fer ganxet, però tota sola no me’n sortia, ho he de reconèixer, sóc negada amb les agulles. Per tant, quan vaig saber que a l’Idíl·lic s’hi organitzava un taller d’amigurumis, de cap que m’hi vaig apuntar. L’Anna va tenir molta paciència amb mi, perquè cada dos per tres em descomptava o feia punts de més. Passeu-vos per la seva web, hi veureu veritables meravelles. Ara em queda practicar i practicar, perquè em faig un embolic...
Per cert, Bon Nadal!!

Y con este amigurumi navideño cierro la sección ‘Navidad 2014’, a pesar que queda alguna que otra labor pendiente de fotografiar, pero ya la dejo para el 2015. Desde hacía tiempo me rondaba por la cabeza el tema de aprender ganchillo, pero sola no lo conseguía, debo reconocer que soy una auténtica negada con las agujas. Así que cuando me enteré que en Idíl·lic organizaban un taller de amigurumis, me lancé de cabeza. Anna tuvo mucha paciencia conmigo porque cada dos por tres me descontaba o hacía puntos de más. Pasad por su web si queréis ver sus creaciones. Ahora me queda practicar y practicar, porque me lío sola.
Ahhhh, Feliz Navidad!!


I’m closing my ‘Xmas 2014’ section today. Although I have been working on so many projects, unfortunately, I haven’t taken pictures, so I will post them next Christmas. Learning crochet had been a great deal to me, that’s why as soon as I read that a workshop had been organized in Idíl·lic, I couldn’t help joining in. Anna was so kind; she had lots of patience, because, to tell the truth, I’m a mess with the hook. Sneak a peek at her site, you’ll see her great creations. Now, it’s my turn to practice and practice.
BTW, Merry Christmas.

3 comentaris:

Marta ha dit...

Bon Nadal, Laura.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Feliz Navidad a tí también. Y feliz 2015.
Un abrazo

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Moníssim aquest arbret! Espero que hagis passat un Bon Nadal! Petons i Bon Any Nou