La meva llista de blogs

dimarts, 9 de desembre del 2014

Corona de Nadal



Enguany tenia molt clar que volia una corona nadalenca. Els materials feia temps que els tenia desats i només calia posar-m'hi. La corona es pot fer amb restes de poda, però com que jo no tinc jardí vaig comprar-la a fet a mà. Després vaig rescatar un tutorial que recordava haver vist al blog las labores de Lis i seguint les indicacions vaig cosir l'ocellet. I ja només em quedava afegir-hi alguna cosa per donar-li una mica de vida i vaig pensar que unes boletes de feltre serien el més adient. Estic molt satisfeta amb el resultat, m'encanta la meva corona!!



Este año tenía muy claro que quería una corona navideña. Hace tiempo que tenía recopilados los materiales y solamente debía ponerme manos a la obra. Evidentemente la corona se puede realizar con restos de poda, pero yo no tengo jardín, así que la compré en fet a mà. Después rescaté un tutorial que recordaba haber visto en el blog las labores de Lis y siguiendo las indicaciones cosí el pajarito. Ya sólo me quedaba añadir algún detalle para darle un poco de vida y pensé que unas bolitas de fieltro serían lo más adecuado. Estoy satisfecha con el resultado, es más, me encanta mi corona!! 
 



I had been longing for a Christmas wreath for a long time so I gathered all the materials needed. Obviously, should you have a garden, you can use some pruning remains for the wreath. Unfortunately, I don't have a garden, for that reason I bought it in this shop (fet a mà). In las labores de Lis there's a great tutorial for sewing the little bird. Having sewed mine, I thought it would be convenient to add some color with some felted balls. Finally, I am so satisfied with my christmas wreath. What's more, I  do love it!!


3 comentaris:

Anònim ha dit...

Normal que te encante.

Ha quedado muy bien (requetebién que diría Elia) Voy a ver el tutorial, que me has dado envidia.

bss

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

oohhh! M'encanta!!! L'ocellet és una cucada! Gràcies pel link :)
Petons!

LA ENCAJERA ha dit...

¡Me encanta, sobretodo el pajarito!
Me guardo tu idea, me gusta cambiar cada año la decoración navideña y esto parece fácil y lo que es más importante ¡económico! ja, ja, ja…
Besos