La meva llista de blogs

dimecres, 25 de maig del 2016

canvi de mans II



D’acord amb el Sr. Correus el paquet ha arribat a la seva destinació. Tard, però ha arribat i no és pas que no el tingués llest feia setmanes, però és que no trobava el moment idoni per fer les fotos. De fet, les fotos són bastant horribles!! No hi havia manera de trobar un dia amb la llum correcta. Suposo que si li agrada a la destinatària, les fotos són el de menys.

Según el Sr. Correos el paquete llegó a su destino. Tarde, pero ha llegado y no porque no llevara semanas listo para ser enviado, sino porque no encontraba el momento de tomar las fotos. De hecho, las fotos son bastante horribles. No había manera de encontrar un día con la luz idónea. Supongo que si le gusta a la destinataria, las fotos serán lo de menos.

Finally, my surprise has reached its destination. Although, everything was ready to be sent weeks ago, I couldn’t find the perfect moment to take the photos. The pictures are awful, indeed. Finding the perfect day and light was totally impossible. Nevertheless, pictures don’t matter if the surprise fits its purpose.




Quan l’Alícia va proposar l’intercanvi, no ho vaig dubtar ni un segon. Ara bé, quan vaig veure el llistat de participants i vaig rebre el nom de la persona a qui li havia de preparar la sorpresa, vaig començar a dubtar. Estaré a l’alçada de les participants??? No parava de repetir-m’ho. De veritat, ha estat un repte perquè tenia molt poques pistes dels seus gustos i no podia consultar enlloc què li podria agradar. Després de donar-li voltes i més voltes, vaig decantar-me per una ‘tote bag’ i un kit per fer un necesser a conjunt. A més, vaig afegir-hi un parell de tonterietes per si li agrada l’scrap.
Segueixo nerviosa per saber si hauré encertat o no. Tot i ser un veritable repte, alhora ha estat tot un plaer preparar-ho. Des d’aquí vull agrair-li a l’Alícia el seu treball organitzant aquest intercanvi. Si voleu tafanejar una mica a instagram, podreu veure les preciositats que han preparat la resta de participants.

Cuando Alícia propuso el intercambio, no dudé ni un segundo. Las dudas me entraron al ver el listado de participantes y conocer el nombre de la persona a quien tenía que sorprender. Me entraron todos los miedos. Estará a la altura de las participantes?? No me lo paraba de repetir. En serio, no exagero si os digo que ha estado un verdadero reto, porque tenía muy pocas pistas sobre sus gustos y ningún sitio donde consultar sus trabajas o fotografías. Después de darle tropecientas mil vueltas al tema, me decanté por una ‘tote bag’ y un kit para que cosa el neceser a conjunto. Además, añadí un par de fruslerías por si le gusta el scrap.
Sigo nerviosa por saber si habré acertado o no. A pesar de ser todo un reto, ha sido al mismo tiempo un placer preparar cada detalle. Por ello quiero agradecer a Alícia el enorme trabajo que ha tenido organizando el intercambio. Si queréis, en instagram podréis ver las preciosidades que han preparado el resto de participantes.

As soon as I read the list of participants and the name of the person I had to sew something for, I started to tremble. Sewing for someone whose tastes you don’t know at all is a challenge. Finally, I decided to send her a ‘tote bag’, because I think it will be a very useful item, and a kit to sew a toilet bag. Just in case she likes scrap, there are some stamps.
I’m still nervous waiting for her feedback. It’s been a challenge and a pleasure at the same time and I appreciate the effort Alicia has made to organize this activity. There are a lot of pictures in instagram if you want to see what we have been swapping. 

9 comentaris:

Unknown ha dit...

Lauraaaaa! Que no sé com posar-me en.contacte amb tu! No trobo el teu instagram! M'ha encantat tot! I els colors....són els meus! Preciós de veritat. Moltes gràcies!

Unknown ha dit...

Lauraaaaa! Que no sé com posar-me en.contacte amb tu! No trobo el teu instagram! M'ha encantat tot! I els colors....són els meus! Preciós de veritat. Moltes gràcies!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

És xulíssim Laura!!! Segur que li ha encantat!! M'encanta la roba de la tote bag, quin estampat tan maco! Una abraçada!!!

laura ha dit...

Annaaaaa, què contenta que em fas!!!! Tenia una por de no encertar!!!!! Tinc instagram, però sense fotos, encara no sé com pujar-les des del pc. No sabia que hi havia un grup fins que fa un parell de setmanes el vaig descobrir. Bé, me n'alegro que t'hagi agradat!

Unknown ha dit...

Aaaaaaaahhhhh! Crec q des del pc no es poden pujar fotos, només mirar les galeries! Envia'm un mail i parlem! annavitlloch@yahoo.es

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Lauraaa! Des d pc, crec q no pots penjar fotos, només mirar galeries. Envia'm un mail i parlem! annavitlloch@yahoo.es

Unknown ha dit...

Lauraaa! Des d pc, crec q no pots penjar fotos, només mirar galeries. Envia'm un mail i parlem! annavitlloch@yahoo.es

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

Crec que això de la por de no estar a l'alçada ens va passar a tots! Quin intercanvi més bonic. Jo he quedat enamorada de la tela, m'encanta. Què bonic ha estat participar en aquest intercanvi. Una abraçada