La meva llista de blogs

dimecres, 1 de febrer del 2017

Tendre crochet


El nom de Sandrine Deveze pot ser que no us soni familiar. Si us dic que és l’autora del blog ‘Tournicoteà cloche plied’ tal vegada tampoc caigueu en qui és. Ara bé, si us parlo del llibre Tendre crochet o de l’amigurumi  ‘pirum parum’, llavors potser exclameu, ‘ohhhh i tant!!!’. 

Fa poc va caure el segon llibre a les meves mans i de cap em vaig llençar a les llanes i el ganxet per fer el ratolí. Ha quedat una mica diferent de l’original, perquè en aquesta ocasió vaig canviar el cotó de DMC pel Drops-Loves you 5 i el resultat ha estat que el ratolí ha quedat més gran. Suposo que aquesta és la gràcia d’anar experimentant amb materials diversos.

El cotó DMC és més suau, tot i que sovint es desfila. En canvi, teixir amb el de Drops ha estat curiós perquè és un cotó més rústic i vas sentint el tacte més rugós entre els dits a mida que passa entre ells. Amb això no vull dir que n’hi hagi un de millor que l’altre. Els materials que tenim al nostre abast, per sort, són diversos i cadascun amb les seves característiques, per tant, es tracta de triar el que més ens convingui en cada moment tenint present que de la nostra tria en dependrà el resultat final. 



El nombre de Sandrine Deveze tal vez no os suene familiar. Si os digo que es la autora del blog ‘Tournicote, à cloche plied’  quizás tampoco os dice nada. Ahora bien, si os hablo del libro 'Tendre crochet' o del amigurumi ‘pirum parum’, entonces puede que exclaméis, ‘ohhhh, pues claro!!!.

Hace poco cayó el segundo libro en mis manos y me tiré de cabeza a las lanas y el ganchillo para hacer el ratón. Ha quedado un poco diferente del original, porque en esta ocasión cambié el algodón de DMC por el Drops- Loves you 5 y el resultado ha sido un ratón algo más grande. Supongo que ahí radica la gracia de ir experimentando con materiales diversos.

El algodón DMC es más suave, aunque a menudo se deshilacha. En cambio, tejer con el de Drops ha sido curioso porque es un algodón más rústico y vas sintiendo el tacto más rugoso entre los dedos a medida que pasa entre ellos. Con eso no quiero decir que haya uno mejor que el otro. Los materiales que tenemos a nuestro alcance, por suerte, son diversos y cada uno con sus características, por lo tanto, se trata de escoger lo que más nos convenga en cada momento teniendo presente que de nuestra elección dependerá el resultado final. 



If I ask you: Does the name ‘Sandrine Deveze’ sound familiar to you?, your answer may well be negative. Telling you that she is the person behind the blog  ‘Tournicote, à cloche plied’ might not make it clear at all. Nevertheless, if I show you the book ‘Tendre crochet’ or the ‘Pirum parum’ amigurumi, then it will ring the bell.

I 've recently crocheted the mouse I show you today. It has been a delicious and relaxing activity. Instead of using the DMC cotton I usually crochet with, I opted for a new one, the Drops-Loves you 5 cotton. That’s why my amigurumi is bigger than the original. No way, am I disappointed with the result. It’s sort of funny experimenting with different materials.

Whereas the DMC cotton is soft, although it sometimes frays, the Drops-Loves you one is rustic and it is curious to feel it among your fingers while you crochet. Each material has its own features, so the point is knowing them before starting our project, cause our selection will determine the final result.

5 comentaris:

ENTRE PUNTS ha dit...

ohhh!!!! Aquest ratolí és molt bonic!!!!

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

Doncs jo la veritat és que no coneixia la autora ni el llibre! però ara si que quan torni a sentir-la podré dir Si !! hi Tant! jajaja una abraçada el ratolí m'agrada molt com ha quedat no he vist el del llibre però el teu em sembla super divertit. Una abraçada

Descabdello ha dit...

T'ha quedat moníssim. I quina traça brodant els ulls, no? A mi sempre em costa molt brodar.

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

M'encanta com t'ha quedat! Quin serà el següent que faràs? Jo també em vaig comprar el llibre quan el vaig veure jejeje

Anònim ha dit...

your monkey is so cute.