La meva llista de blocs

dimecres, 11 de gener de 2006

obsequis/obsequios





El Nadal és temps d'estar amb la família al voltant de la taula. I també són dies de regals. El més matiner de tots és el de l'empresa, que arriba puntual a les nostres mans el mateix dia de la loteria. El curiós d'aquest obsequi és que no es tracta del simple lot amb productes d'alimentació. Evidentment n'hi ha, però també hi ha obsequis, un any va haver-hi una manta del Benetton, l'any passat un cubell per a la roba bruta, un trencanous... Enguany el lot ha estat minso de contingut, però venia tot dintre d'una bossa Rolser, que des què la vaig veure vaig saber que seria per al px i no pas per anar al mercat a fer la compra. Em va fenomenal, perquè dintre hi porto llibres, revistes i bossetes amb fils i petites porcions de tela per brodar; i amb tot això vaig amunt i avall.
Dues amigues molt especials de MPC m'han regalat un patró molt delicat. És una preciositat, però el que em va emocionar és que elles dues me l'enviessin a mi. Totes dues són unes persones molt especials, ca
dascuna a la seva manera, i espero algun dia poder-les conéixer en persona. Des d'aquí una altra vegada gràcies. Gràcies Elena i Ana per considerar-me la vostra amiga. Per últim, el tercer present relacionat amb el px me l'he fet jo mateixa. D'aquesta manera, no es pot fallar, no creieu? M'he autoregalat el kit de Mirabilia Christmas Elf Fairy. Des què el vaig veure a www.stitchingbitsandbobs.com/index.html vaig saber que acabaria a les meves mans. Ara ja està a la llista de futurs projectes. Encara que no seré tan ràpida com algunes, ja sabem de qui parlo, veritat?? :) Ara em queda pendent que m'arribi un paquet amb lli comprat a www.sewandso.co.uk
Ahhhh, i sé que havia d'haver arribat ja un present molt especial des de molt lluny. Però ja se sap que en aquestes dates el correu no funciona com hauria de funcionar. Una bona amiga m'ha confeccionat amb les seves pròpies mans un Santa Claus per a mi. Tot i que no ha vingut a temps, de ben segur ocuparà el millor espai possible a casa el proper Nadal, per poder dir orgullosa que no n'hi ha cap altre igual.

Las Navidades son fechas para estar con la familia alrededor de la mesa. Y también son días de regalos. El más madrugador de todos es el de la empresa, que llega puntual el día que se rifa el Gordo de la lotería. Lo que tiene de peculiar nuestro lote es que no está compuesto exclusivamente por productos de alimetnación, sino que hay siempre obsequios. Un año había una manta de Benetton; el pasado un cesto para la ropa sucia, un cascanueces de diseño... Este año el contenido ha sido más bien escaso, pero venía presentado con una bolsa de Rolser, desde que la vi supe que me serviría para mis útiles de px y no para ir a comprar al mercado. Me va fenomenal puesto que llevo en ella libros, revistas, bolsitas con hilos y pequeños retales de telas para bordar.
Dos amigas muy especiales MPC me regalaron un patrón muy delicado. Es una preciosidad, que me emocionó tremendamente no sólo por ser un regalo, sino por las personas que me lo ofrecieron. Las dos son muy especiales, cadauna a su manera y espero algún día poderlas conocer a ambas en persona. Desde aquí de nuevo os doy las gracias. Gracias Elena y Ana por considerarme vuestra amiga.
Per último, el tercer presente relacionado con el px me lo he autoregalado yo misma. De esta manera no se falla en la elección, no??? Se trata del kit Mirabilia Christmas Elf Fairy. Al verlo en www.stitchingbitsandbobs.com/index.html supe que acabaría en mis manos. Ya está en mi lista de futuribles, eso sí no seré tan rápida como algunas, todas sabes de quién hablo, verdad?? Sólo queda pendiente un pequeño paquetito con telas de lino de www.sewandso.co.uk
Ahhh y está pendiente de llegar un obsequio que viene de tierras muy lejanas. Ya se sabe que en estas fechas el correo no funciona como tendría que funcionar. Una buena amiga me ha confeccionado con sus propias manos un Santa Claus para mí. A pesar de no haber llegado a tiempo, las próximas navidades ocupará el mejor espacio posible en casa para que todo el mundo pueda admirarlo, y así poder decir orgullosa que no hay otro igual.

5 comentaris:

silvia ha dit...

... que xulis els teus regals,... per cert, suposo que ja has vist l'esquema de la Mirabilia que t'has comprat completament acabat per la Turbo-Ana, no??

Africa ha dit...

muy bonito todo, por lo que veo tu también has caido con el mirabilia, yo todavía me resisto,pero creo que por poco tiempo. Así nos animamos y hacemos un sal con Gemma ;P
besos
Africa

Ana ha dit...

Pues sería buena cosa y se pondrá super contenta, porque, quería hacer un minisal con la loquita esta que escribe, pero como soy culillo inquieto.....no hace falta decir más, la dejé un poco en la cunetilla, menos mal que nos conocemos uffff que alivio ;-)

Besicos regordicos

Nela ha dit...

ayyyyyyyyyyyy no llega aun?
ayyyy que tristezaaa,,,,,,,

Nela ha dit...

eyyy cuando hacemos ese diseño de las santas noelas? que somos unas cuantas las que recibimos? sera que lo hacemos solitas?
uyyy