La meva llista de blocs

dimarts, 11 d’abril de 2006

A true compliment (2ª part)


Avui us mostro per fi el disseny A true compliment finalitzat. He de dir que la lupa nova m'ha estat de gran ajuda a l'hora de realitzar el backstitch, que era el que em quedava pendent. I també per adonar-me que m'havia oblidat de brodar tres creus. He començat el procés de montatge de la bossa. A la segona foto podeu apreciar quina és la tela que servirà per forrar-la. No sé si s'adiu massa, però com m'agrada molt... A més, també he comprat cintes de diferents colors que em serviran per unir el coixí amb la bossa. El que no sé és si cosir les cintes a la bossa amb dos botons o introduir les cintes entre la bossa i la tela de color verd abans de passar el pespunt. Bé, ja improvisaré, perquè primer em queda per decidir el disseny del coixí.



Por fin hoy os muestro el diseño A true compliment finalizado. Tengo que decir que la lupa nueva me ha sido de gran utilidad con el backstitch, que era lo que me quedaba pendiente. Y también para observar que me había olvidado tres cruces. He empezado ya el proceso de montaje. En la segunda foto podéis ver la tela que servirá como forro. No sé si combina demasiado, pero esa tela me gusta mucho. También he comprado cintas de diferentes colores que me servirán para unir el cojín con la bolsa. Lo que no sé aún es si coser las cintas a la bolsa con dos botones o introducirlas entre la bolsa y el forro antes de pasar el pespunte. Bueno ya improvisaré llegado el momento, porque primero tengo que decidir el diseño del cojín.

8 comentaris:

Anabel ha dit...

Qué bonito queda,qué delicadeza!Me reí mucho con lo de la lupa, suele pasar cuando protesta por algo de alguien...:-)

an_drea ha dit...

Laura, jo crec que els dissenys de la Margaret Sherry, queden bé amb qualsevol tela jeje i aquesta és ben maca i animada.
Per cert, compres els seus dissenys online o en alguna mercería o botiga? Perquè he estat mirant per comprar.ne algún i em sembla que és dificil trobar-los a botigues...
Espero que acabis el coixí per poder aprende a fer-ne algun jeje

Laura, yo creo que los diseños de Margaret Sherry quedan bien con cualquier tela. Y esta es bien bonita y animada.
Por cierto, ¿ compras sus diseños en alguna tienda online o en alguna mercería o tienda?Porque he estado mirando para comprar alguno en una tienda y creo que es dificil encontrarlos.
Espero que acabes el cojín y me lo enseñes para poder aprender a hacer alguno jeje

vane ha dit...

te quedo estupendo el gatito!!!

Nela ha dit...

felicidadessss el bordado esta genialliiii, ayyy y mi tortita? el que este en BOgota no significa que yo no coma o no me quieres dar a mi? buahhhh

Alaitz ha dit...

Te ha quedado muy chuli. Estaremos a la espera de ver cómo queda una vez terminado.

laura ha dit...

Bea: sí els kits i els gràfics de Margaret Sherry els he comprat sempre online. A les merceries de Tarragona hi ha poc assortiment. Si ets de Barcelona potser tens més sort. No obstant, aquí et deixo un parell de links per si t'animes:
http://www.sewandso.co.uk/man2-6.html
https://www.stitchingbitsandbobs.com/cgi-bin/pageread.cgi?MargaretSherry

Sara ha dit...

Me encanta!
Por aquí se encuentran los kits, pero no el dibujo sólo, o sea que aún no me he animado porque no me gustan los kits...
A ver cómo queda montado!

Lili ha dit...

Qué bonito! Me parece que cualquier tela sera adptada para él! Bravo!