La meva llista de blogs

dimecres, 6 de juny del 2007

el trasllat / el traslado

Diuen que tot canvi és positiu si es guanya més del que es perd. A hores d'ara és massa aviat per saber si el nostre trasllat és positiu o no. Hem perdut algunes coses i n'hem guanyat unes altres, ara caldrà que passi el temps per poder-ho descobrir. De moment el que he guanyat és cansament general i això no és gens positiu. Mobles, electrodomèstics, menjar a la nevera, roba de casa i vaixella... tot això ja hi era. Semblava que no quedava tant per tenir-ho tot a punt, però només ho semblava. Cal endreçar moltes coses encara i netejar molt i molt, perquè per més que passem la mopa i la fregona, als cinc minuts torna a estar tot brut. Tampoc no ajuda massa que al solar del darrera estiguin fent obres.
Però el pitjor de tot és que encara ha de venir el paleta a fer el bany de convidats de dalt a baix. I no em vull imaginar que serà tenir a casa a aquest bon home. De moment els sanitaris estan a sota del que serà la meva taula de treball. Per fi una taula tota sencera per a mi. Ufff és que hagués estat més encertat no comprar un pis nou!!! Un pis nou i ja en obres!!!


Dicen que cualquier cambio es positivo si se gana más de lo que se p
ierde. Todavía es demasiado pronto para saber si nuestro traslado es positivo o no. Hemos perdido algunas cosas y hemos ganado otras, pero con el tiempo descubriremos si el traslado ha sido positivo. De momento el que he ganado es un cansancio general y esto no es nada positivo. Muebles, electrodomésticos, comida en la nevera, ropa de casa y vajilla... todo esto ya estaba. Parecía que no quedaba tanto para tenerlo todo a punto, pero sólo lo parecía. Hay que ordenar muchas cosas y limpiar muuuuucho, porque por más que paso la mopa y la fregona, todo vuelve a estar sucio a los 5 minutos. Tampoco ayuda mucho que en el solar de atrás estén de obras.
Pero lo peor aún está por llegar, tiene que venir el sr. paleta a hacer por completo el baño de invitados y ni me quiero imaginar lo que será tener a ese santo varón en casa. De momento los sanitarios están debajo de lo que será mi mesa de trabajo. Por fin una mena enterita para mí. Uffff es que hubiese sido mejor no comprar un piso nuevo!!!!! Un piso nuevo y ya en obras.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Laura, laura..... que el vas s'ha de veure mig ple. Ets afortunada en tenir una casa nova, i de compartir-la amb algú que t'estima.... nosaltres, quan ens en vam anar a viure junts, només teníem el llit, dos cadires, u sofà, i de taula en feia una caixa de mudances. De fet, faltava 1 mes pel naixement de la Lola, i no teníem cap moble.... però al final ens en vam sortir igual !!!!

Anni Rios ha dit...

me imagino lo cansada que estaras, pero recuerda que la raiz es amarga pero el fruto es dulce, asi que no te dasanimes ya veras que todo tu esfuerzo se vera recompensado, besitos.

laura ha dit...

Sílvia, si estic la mar de contenta, de fet jo ja feia temps que tenia ganes de traslladar-me, perquè passem de 50m a gairebé 80. A més, ara trigo 10 minuts menys en arribar a la feina.

nela ha dit...

ayy Luaritaaaaa que odio las remodelaciones conmigo adentro... un besote.. niña timida...

Anònim ha dit...

Les obres son un pal :-(
Espero que acabin ràpid!
Ja veuràs, quan estigui tot al seu lloc, estaràs super feliç!
Ja et queda poc!

Cristina ha dit...

... que te sea leve !!! Tener un albañil pululando por la casa no es una experiencia agradable.

caritomenvi ha dit...

Querida Laura
Es muy bueno estrenar, pero las obras, ayy...
Menos mal que aclaras, porque con la foto yo pensaba, pero ¿eso es un sanitario, debajo de la mesa? , qué diseño más raro...
CarolinaM.