La meva llista de blogs

dimarts, 18 de novembre del 2008

from Japan


Des del Japó han arribat unes teles precioses. De moment, passaran a formar part de futurs projectes no decidits, tret de la tela dels gossos que serà per a un nou quilt. A algú se li acut una idea per transformar-la en un quilt divertit? S'accepten suggerències sobre quin bloc emprar.

Desde Japón han llegado unas telas preciosas. De momento, pasarán a formar parte de futuros proyectos no decididos, a excepción de la tela de los perros que será destinada a un nuevo quilt. ¿¿A alguien se le ocurre una idea para transformarla en una colcha divertida?? Se aceptan sugerencias sobre que tipo de bloque utilizar.

16 comentaris:

trossets patchwork ha dit...

jo crec que como els gossets van en fila, seria ideal mirar de fer un log cabin perque aixi et quedarian en cuadros y no se si dintre del cuadros podries fer espiral....mira ho petons

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Qué telas más bonitas!! Como todavía no tengo mucha idea de patchwork, mejor no te doy ninguna idea, pero hagas lo que hagas seguro que te quedará muy bien!

Anònim ha dit...

ay! M'encanten aquests teixits, son genials!

Silvia F.Keros ha dit...

Hola Laureta!! A mi m'agrada molt el Log Cabin, i crec que el fet que els gossets vagin en fila convida a fer-ho!

Per cert, m'encanta la tela de la caputxeta!

Una abraçada!

nela ha dit...

jajaj estan lindas.. a ver y donde las comparmos hay de gatos?
Cuidado con los dolores de pancha... ayer me acorde de ti... ademas yo tengo dolor de pancha pero noooo no por eso de virus es por lo otro, por lo que me acorde de ti... por grosera pero es secreto robert no lo debe saber.. le puse cuernos... no no a robert, a la dieta... ayyyyyyyyy me comi una torata de 145 gramos yo solita de turron de almendrasss por supuesto español... ayyy es que no recisto las fechas y el super lleno de turron y panneton.. adios dieta... adios rebajada... de un gusto un susto , ahora tengo mala la pancha por trgona... por eso dicen el pez muere por la boca...

Los hilitos de Ana ha dit...

que tendrán los japoneses... vaya telas más bonitas, desde luego que originales. Deseando estoy de verlas en algún trabajo tuyo.

Besos. Ana.

Anònim ha dit...

.... ostres, són molt originals !!

Lolita Blahnik ha dit...

joooo! que bonitas!!!!

Cristina ha dit...

son preciosas !!!!

Lua ha dit...

Hola noieta!!! aaaaaaaaaai, que em xiflen les robetes japos d'aquest estil... em tornen boja! les trobo taaant i tant maques!!!! A quina web les has comprat aquestes???

petons

laura ha dit...

Chicas, las telas están compradas en etsy, a un vendedor/a llamado/a karaku. Hay una multitud de vendedores con telas japonesas, simplemente basta con poner "japanase fabric" en la búsqueda.

Lua ha dit...

Laura, gràcies per dir-nos on les has comprat!!! Doncs aquest contacte crec que no el tenia present...

I merci pel teu comment al meu blog!!! jejeje!!! Et prometo que el punt se'm resisteix!!! Però ara que sé fer el punt d'arròs (més fàcil impossible), me'n faré un per mi, però no rosa, que jo soc de colors fosquets... jeje!!! ;)
petons!

Olivia_p ha dit...

yo tb compro, el simple hecho de tener telas bonitas ya me motiva, a veces incluso inspira!

SOGAMAR ha dit...

Qué maracilla de telas. Me encantan.

orange/chocolate ha dit...

M'agraden moltissim!! Les trobo molt originals!! Segur que fas alguna cosa preciosa!!

Tita Carré ha dit...

Oi, adorei teu blog, se tiveres interesse em trocar links, me manda um email ou deixe uma mensagem no meu blog sobre artesanato em geral http://agulhaetricot.blogspot.com/,visite-me,atenciosamente