La meva llista de blogs

dissabte, 17 de setembre del 2011

avançant

És un tòpic, però el temps vola quan estàs de vacances. Han estat ben aprofitades, tant que el top del quilt de les kokeshis està pràcticament enllestit. Les fotos mostren el caos que m'envolta quan treballo.

Es un tópico, pero el tiempo vuela cuando estás de vacaciones. Las he aprovechado bien, tanto que el top del quilt de las kokeshis está prácticamente listo. Las fotos muestran el caos que me envuelve cuando trabajo.
It's a cliche, I know, but time flies when you are enjoying your holidays. I haven't wasted my time and the kokeshis top is almost ready to quilt. Pictures show that I'm always in a mess.


3 comentaris:

Lua ha dit...

Ei, laura, saps que jo també l'estic fent? i el meu caos es similar al teu! :) Però jo faig aplicació amb festó i no entornant com tu... lo teu té més mèrit ;)
petons!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Sí que has avanzado! A este ritmo, la tendrás acabada casi sin darte cuenta! :)

Anònim ha dit...

Oye, que ya está muy avanzada. La vas a terminar en un pispás. :-)

Besitos