La meva llista de blogs

dilluns, 5 de març del 2018

conillets de Pasqua


Ara que s'acosta Pasquan, què millor que teixir uns conillets de ganxet. Els petitons estan teixits amb DMC nature cotton i el central de color mostassa amb Drops you6. Si us animeu, el patró és de Isabelle Kessedjian i el podeu trobar al seu llibre 'Mis animales de ganchillo'.

La Pascua está a la vuelta de la esquina, por ello qué mejor que tejer unos conejitos de ganchillo! Los pequeñines están tejidos on DMC nature cotton y el central de color mostaza con Drops you6. Si os animáis, el patrón es de Isabelle Kessedjian y lo encontraréis en su libro 'Mis animales de ganchillo'.

Easter is round the corner, so there's no better option than crochet some beautiful bunnies. I used DMC nature cotton for the little ones, and  Drops you6 cotton for the other one. Just in case you wanna crochet yours, the design belongs to Isabelle Kessedjian and it is published in her book 'Mis animales de ganchillo'.

4 comentaris:

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

M'encanten i tens tota la raó són ideals per a acompanyar la mona de pasqua. Una abraçada

Descabdello ha dit...

Ja és ben cert que menys és més. Són molt dolcets!

ENTRE PUNTS ha dit...

OHHH!!! Quins conillets més bonics!!!!

Cristina ha dit...

Qué preciosos te han quedado estos conejitos de pascua. Yo no tengo paciencia para hacer amigurumis, en cuanto a ganchillo sólo llego a los bloques y gracias.
¡Besotes!