La meva llista de blogs

dimarts, 24 d’abril del 2018

Un regal per a la Marta

 
La Marta va nàixer l'1 de març i aquest va ser el seu regal de benvinguda. També va haver-hi un petit detall per a la germaneta gran.

Marta nació el 1 de marzo y este fue mi regalo de bienvenida. Aunque también hubo un pequeño detalle para la hermana mayor.

Marta was born on March, 1st, and this was her welcome present. There was also a little gift for her elder sister.
 
 
Una box bag.

 

La funda per al carnet de salut i un anell de dentició.

 
I una petita tovallola.

 

I aquí tot el conjunt, amb dos conillets de ganxet, un per a cada germana.

1 comentari:

Descabdello ha dit...

M'encanta, m'encanta, m'encanta! Quin pack més xulo! I quina bona idea per a la germana gran. Per cert, veig que en lettering ja ets tota una crack! Jo segueixo en el nivell inicial ;)